המלצת היום: מקלדת ארגונומית למחשב של מיקרוסופט

ה-Sculpt Desktop מאפשרת זווית נוחה יותר לאצבעות במהלך הכתיבה, הכפתורים רכים ונעימים למגע, והחלק התחתון של המקלדת עשוי מגומי רך שמאפשר להשעין עליו את פרקי כף היד

מה: מקלדת ארגונומית למחשב של ענקית התוכנה והחומרה מיקרוסופט Sculpt Ergonomic) Desktop). לא קל למצוא חידושים משמעותיים בעולם המקלדות והעכברים למחשב, ובדרך-כלל מחליפים אותן בגלל בלאי של המוצר הקיים ולא בגלל שיצא דגם חדש.

מיקרוסופט מציעה כבר שנים ארוכות את סדרת המקלדות הארגונומיות שלה שמצליחה לספק פתרון טוב לכאבים בפרקי כף היד. החידוש כעת הוא בעיקר בעיצובה המעניין של המקלדת - כאילו מישהו חתך אותה באמצע.

הסיבה לכך היא הרצון לאפשר זווית נוחה יותר לאצבעות במהלך הכתיבה. הכפתורים רכים ונעימים למגע, והחלק התחתון של המקלדת עשוי מגומי רך, שמאפשר להשעין עליו את פרקי כף היד. מיקרוסופט שילבה גם תוספת קטנה של מקלדת מספרים נוספת, למי שעוסק באופן קבוע במילוי קובצי אקסל.

המקלדת מגיעה בערכה עם עכבר לא סטנדרטי, עגול וגדול, שנועד לשמור על היד במהלך העבודה. מעבר לכך, העכבר גם כולל כפתור שמאפשר מעבר לאחור בתפריטים בחלונות. בשורה התחתונה, מי שמחפש ערכה לעבודה לפי עקרונות ארגונומיים, יאהב את המוצר.

מחיר: 480 שקל.