תקציב איקאה בסך כ-15 מיליון שקל עובר למקאן-אריקסון

תקציב הפרסום של הרשת טופל מאז 2001 באמצעות משרד הפרסום אזימוט

תקציב הפרסום של רשת איקאה עובר למשרד הפרסום מקאן-אריקסון. התקציב, שעומד על כ-15 מיליון שקל, טופל מאז שנת 2001 באמצעות משרד הפרסום אזימוט.

רשת איקאה העולמית כוללת 347 חנויות ב-42 מדינות. מחזור המכירות של הרשת הסתכם בכ-29.2 מיליארד יורו בשנה שהחלה ב-1.9.2012 והסתיימה ב-31.8.2013. בשנה זו ביקרו בסניפי הרשת 775 מיליון צרכנים.

אמצעי השיווק העיקרי של הרשת הוא הקטלוג הנשלח ישירות לבתים - השנה הודפסו 212 מיליון קטלוגים ברחבי העולם, המהווים את הפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך.

בישראל פועלת הרשת מאז אפריל 2001 באמצעות שתי חנויות: במחלף פולג בנתניה - חנות ששטחה 25,000 מ"ר שנפתחה מחדש ב-6 במארס 2012; ובמתחם מעוין שורק בראשון-לציון - חנות ששטחה 34,000 מ"ר אשר נפתחה ב-9 במארס 2010.

בשתי החנויות יחד ביקרו מאז פתיחת הרשת למעלה מ-31 מיליון מבקרים.