מנכ"לית יאהו מאייר תגיע לביקור בישראל בחודש יולי

בפגישה שקיים היום ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מאייר בפורום הכלכלי העולמי, אמר נתניהו: "אני רוצה שתגדילו הנוכחות שלכם בישראל. אנחנו רוצים להגדיל השותפות איתכם" ■ יאהו מחזיקה היום במרכז קטן יחסית בחיפה

מנכ"לית יאהו תגיע לביקור בישראל בחודש יולי. מאייר נפגשה היום (ד') בדאבוס עם רה"מ בנימין נתניהו במסגרת כנס הפורום הכלכלי העולמי ונתניהו ביקש ממנה להגדיל את נוכחות יאהו בישראל.

"אם פעם מעצמות היו נמדדות בשטח, היום הן נמדדות במשתמשים ייחודיים (unique users)", אמר נתניהו לפני הפגישה. "אני רוצה שתגדילו את הנוכחות שלכם בישראל, אנחנו רוצים להגדיל את השותפות אתכם", אמר נתניהו למאייר.

יאהו מחזיקה היום במרכז קטן יחסית בפארק מת"ם בחיפה. נתניהו הציג בפני מאייר את יתרונות ההשקעה בטכנולוגיה ישראלית ואת חזונו להפוך את ישראל למעצמת סייבר עולמית. הוא שאל אותה מה הוא יכול לעשות כדי שיאהו תגדיל את השקעותיה בישראל. כאמור, מאייר מסרה כי ביולי תגיע לביקור בארץ.

מאייר אמרה היום בדאבוס כי "שנת 2014 מעניינת כי היא תהיה שנת מפנה, כשמסתכלים על המובייל ועל דברים אחרים. הכל מסתכם באפליקציות, זה לא רק איך שמתקשרים אחד עם השני אלא קורים דברים מהותיים. יותר מ-1.5 מיליון איש שכרו אנשים זרים לעשות עבורם עבודות פשוטות דרך האינטרנט, אנשים מרשים לזרים לשכור את המכוניות שלהם ואפילו את הדירות שלהם ב-AIRBNB. זו כלכלת השיתוף והשגנו אותה באמצעות המובייל והאינטרנט. זה משהו שלא קרה לעולם".