משחקים באוכל: רשת סוהו משיקה מקבץ מדליק של מוצרים שימושיים

מדובר במוצרים שמבוססים על פונקציונליות, אסתטיקה והומור ■ דוגמאות: דג המפריד החלמון מהחלבון וג'מבו הפיל - מתקן לייבוש סכו"ם או למברשות שיניים, המנקז עודף נוזלים לכיור

השקה מיוחדת של 30 מוצרים חדשים, ביתיים, שימושיים ומלאי הומור של מעצבים ישראלים ברשת סוהו.

רשת העיצוב סוהו משיקה בימים אלה מקבץ משעשע ושימושי במיוחד של מוצרי מעצבים ישראליים. שחר פלג, מסטודיו פלג דיזיין, שלישיית מעצבי סטודיו אוטוטו ובית המעצבים מונקי ביזנס, אחראים למגוון של פריטים חדשים לשימוש ביתי, היוצאים במכירה מוקדמת באתר הבית של סוהו ובשבוע הבא יגיעו לחנויות.

רשת סוהו נפתחה לפני כעשר שנים בהבטחה לשמש במה למוצרי עיצוב שימושי של מעצבים ישראלים ובינלאומיים. השקת סדרת המוצרים החדשה היא יוזמה ראשונה מסוגה, הנותנת בולטות למעצבים פעילים - צעירים ובוגרים - רבים מהם זכו בשם עולמי ואף גרפו פרסים בתחרויות עיצוב בינלאומיות.

לצד השימוש הפונקציונלי של כל אחד מהפריטים הם מאופיינים בקריצה הומוריסטית וחשיבה מחוץ לקופסה.

את YOLKFISH, הדג מפריד הביצים - מוצר חדש ומדליק במיוחד של שחר פלג - תוכלו לפגוש ביוטיוב ובאתר העיצוב המוביל designboom.com. לדברי פלג, מוצריו מבוססים על שלושה עקרונות בסיסיים: פונקציונליות, אסתטיקה והומור. לכך יש להוסיף את הגמישות שהוא מגלה בגישה לחומרים ואת הסקרנות שלו בחקר תהליכים - כמו זה של הפרדת החלמון מהחלבון - בניגוד למקובל, הפעם לא צריך להתחבט בהפרדה וללכלך ידיים, שוברים את הביצה לכלי אחד, לוחצים על הדג, מצמידים את פיו לחלמון, משחררים את הלחיצה והרי זה פלא - הוא בולע את החלמון בשלמותו. לחיצה נוספת משחררת אותו לכלי נפרד.

ג'מבו הפיל הוא מתקן לייבוש סכו"ם או למברשות שיניים, המנקז עודף נוזלים היישר לכיור באמצעות החדק החינני. פלג יודע גם להוריד גשם בעזרת "ענן השקייה", מתקן המתלבש על פיית בקבוק פלסטיק סטנדרטי וננעץ בעציץ כדי לאפשר השקיית צמחים בצורה מדודה. ארתור, האביר הצלבני מגן על הביצה הרכה שלכם ומציע אותה לאכילה בכפית שמשמשת לו במקום חנית.

מסתבר שביצים הן מרכיב חשוב בארוחת המעצבים הישראליים, וגם אביחי שורין משחק באוכל במוצר החדש שפיתח בסטודיו מונקי ביזנס: GREGG'S היא תבנית סיליקון המונחת על המחבת, להכנת חביתת עין משתי ביצים. החלמונים תפסים בנינוחות את מקום העיניים והחלבון מתפשט בתבנית הפנים. התוצאה היא חגיגה מצחיקה ומעוררת תיאבון בצלחת. זהו מוצר המשך לתבנית Sunny Side, שיצרה במחבת תמונת שמש צהובה וענן לבן.

גברת סיליקון

מונקי ביזנס הוא סטודיו לעיצוב ושיווק מוצריי מעצבים, שיסד המעצב התעשייתי עודד פרידלנד. יחד עם מעצבים צעירים ומקוריים, הוא מפתח קו מוצרים המשווק בהצלחה בחנויות מתמחות ובחנויות מוזיאונים ברחבי העולם. בין חידושי הסטודיו "בטי" - תחתית סיליקון להנחת כפות בישול בעת העבודה במטבח היוצרת פרצוף נשי עם תסרוקת של גברת מעוטרת בסרט אדום - בעיצוב סטודיו wishlist. כלי לחיתוך מסולסל של מלפפונים, אח צעיר לקולפן-מחדד הגזר קרוטו, שהפך למוצר להיט, בעיצוב אביחי תדמור.

חגי זכאי ולוקה אור עיצבו את Hug Doug - דמות אנושית קטנטנה המחבקת את כף הבישול ומונעת את החלקתה לתוך הסיר (ואיך לא חשבו על זה קודם).

מחירי המוצרים נעים ברובם בין 30 ל-50 שקל ובתקופת ההשקה הם מוצעים ב-20% הנחה.

עד סוף ינואר באתר סוהו www.sohocenter.co.il, ומתחילת פברואר בחנויות הרשת ברחבי הארץ