שיא עונתי ל"מאסטר שף" של קשת: 1.2 מיליון צופים במוצ"ש

"משחקי השף" של רשת נאבקת מול התחרות מצד ערוץ 10 ורושמת קצת פחות מ-30% רייטינג

יותר מ-1.2 מיליון צופים הצליחה לגייס "מאסטר שף" במוצאי שבת, ובכך שבר ריאליטי הבישול של זכיינית ערוץ 2 קשת את שיא העונה שלו. למרות השיאים של המשדר ששודר בסוף השבוע, נתח הצפייה - כלומר אחוז האנשים שצפו ב"מאסטר שף" מתוך כלל צופי הטלוויזיה באותו זמן - היה גבוה יותר ביום רביעי והגיע ל-53.3%.

באופן טבעי, "משחקי השף" של רשת, שהושקה בשבוע שעבר, לא מצליחה להגיע לנתוני הרייטינג של "מאסטר שף", שהוא מותג מוכר ואהוב בקרב הקהל. ואולם סביר להניח כי אלמלא התחרות שספג מערוץ 10 בערב ההשקה שלו, היה יכול הפורמט להשיג נתונים גבוהים יותר.

בערוץ 10 הציבו ביום ראשון השבוע את "בייבי בום", שהגיעה לנתונים נאים ביותר בעבור הערוץ וגירדה 20% צפייה בקרב משקי-בית יהודיים ו-536 אלף צופים.

"משחקי השף" שילמה את המחיר והצליחה להשיג רק 763 אלף צופים ב-27.9% צפייה מבין משקי-הבית היהודיים. בשידורה השני, כשהתחרות של ערוץ 10 היה פחות אפקטיבי, הצליחה התוכנית להשתפר ולהגיע ל-29.9%.

ועדיין, נתח הצפייה של שני המשדרים היה נמוך משמעותית ממה שרשת הורגלה אליו בימי "אקס פקטור", עם 42.6% לכל היותר ואף פחות מ-40% בערב ההשקה.

אפשר לראות כי מאז ראשית השנה התחרות מצד ערוץ 10 מתחדדת. כך, ביום שני פוגעת גם "היפה והחנון" של ערוץ 10 ב"המערכת" של מיקי חיימוביץ' ברשת, שאיבדה גובה מאז השקתה. בזכות הסרט המרגש על סיפורה של לינור אברג'יל, מצליחה "המערכת" להחזיק 19.9% צפייה בקרב משקי-בית יהודיים (לעומת 16% לריאליטי של 10).

נתונים טובים גם לשתי סדרות המקור: "להיות איתה" של קשת עם נתונים של ריאליטי ו-904 אלף צופים, ו"שנות ה-80" של רשת עם 632 אלף צופים.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי