שירות התעסוקה: ירידה של 0.4% במספר דורשי העבודה

מנכל שירות התעסוקה בועז הירש: "החל מהמחצית השנייה של שנת 2013 אנחנו עדים למגמת יציבות במספר דורשי העבודה המתייצבים בשירות התעסוקה. בחודשים האחרונים אף ניכרת מגמה של שיפור"

בחודש דצמבר חלה ירידה של 0.4% במספר דורשי העבודה. כך נמסר היום משירות התעסוקה. מספרם הסתכם ב-211.9 אלף , בהשוואה ל-212.8 אלף בחודש נובמבר (נתוני מגמה).

מספרם של המובטלים שנרשמו בשירות התעסוקה בחודש דצמבר, בנתוני מגמה, הסתכם ב-197.1 אלף בהשוואה ל-198.0 אלף בחודש קודם זוהי ירידה בשיעור של0.5%, זאת לאחר שיעור גידול חודשי ממוצע של 0.5% שנרשם במחצית הראשונה של השנה.

מספרם של המפוטרים החדשים שנרשמו בשירות התעסוקה בחודש דצמבר, בנתוני מגמה ביחס לחודש הקודם, נשאר ללא שינוי משמעותי והסתכם ב-13.1 אלף ו-13.8 אלף בנתונים מקוריים. יציבות נרשמה גם בקבוצות משנה אחרות של דורשי עבודה.

מנכל שירות התעסוקה בועז הירש מוסר כי "החל מהמחצית השנייה של שנת 2013 אנחנו עדים למגמת יציבות במספר דורשי העבודה המתייצבים בשירות התעסוקה. בחודשים האחרונים אף ניכרת מגמה של שיפור וירידה קלה במספר דורשי העבודה המתייצבים בשירות התעסוקה. נדרשים עוד מספר חודשים בכדי שניתן יהיה לומר כי מדובר במגמת שיפור מתמשכת".