שלומי אבנון יעמוד בראש קבוצת WPP בישראל

ירכז את הפעילות של הקבוצה בישראל בתחומי הפרסום, היח"צ והטכנולוגיה

הפרסומאי שלומי אבנון, לשעבר מבעלי שלמור-אבנון-עמיחי, מונה לתפקיד מנהל קבוצת הפרסום הבינלאומית WPP בישראל - כך נודע ל"גלובס".

זאת הפעם הראשונה מאז נכנסה קבוצת WPP לפעילות בישראל בה היא ממנה פרסונה שתפקידה נוגע לפעילויות הגורמים השונים הנמנים עם הקבוצה בתחומי הפרסום, יחסי הציבור והטכנולוגיה.

במייל שהועבר בין בכירי הסוכנות הבינלאומית הוגדר תפקידו החדש של אבנון כ"מי שיהיה אחראי להביא משאבים מכל דיסציפלינות השיווק לכל הקבוצה לטובת לקוחותיה, לזהות הזדמנויות עסקיות חדשות, השקעות ורכישות פוטנציאליות, ויתמוך במאמץ למשוך ולשמר את הכישרונות הטובים בישראל".

בעולם פועלת WPP עד עתה באופן זה ב-5 מדינות בלבד.

לקבוצת WPP יש בישראל מספר זרועות: בתחום הפרסום היא כוללת את y&r ישראל (לשעבר שלמור-אבנון-עמיחי) שנמצאת בבעלות מלאה של הקבוצה; JWT ישראל בה מחזיקה הסוכנות הבינלאומית ב-75% מהמניות ומשרדי הפרסום אדלר-חומסקי ופוגל הקשורים עימה בהסכמי ייצוג. אדלר-חומסקי מייצג את סוכנות גריי, ופוגל את סוכנות אוגילבי.

בנוסף מחזיקה WPP ב-75% ממניות חברת המדיה יוניון וקשורה בהסכמי ייצוג עם משרדי יחסי הציבור שטרן אריאלי וטריוואקס.

הקבוצה עושה גם מאמצים גדולים להעמיק את המעורבות שלה בענף הטכנולוגיה בישראל, וביחד עם המשקיע יוסי ורדי הוקמה פלטפורמה הנקראת "Stream" שמטרתה לטפח חברות סטארט-אפ בתחומי הטכנולוגיה השונים.

שלומי אבנון הוא אחד מהפרסומאים הוותיקים בישראל. הוא היה ממייסדי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, ועם השנים הפך גם לחלק מהפעילות הבינלאומית של משרד סוכנות הפרסום הבינלאומית y&r שרכשה מניות במשרד.

בהתחלה כיהן אבנון כמ"מ היו"ר וכאחראי על תחום הפיתוח העסקי, לרבות אחריות על רכישות ומיזוגים באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה. בשנים האחרונות הורחבו תחומי אחריותו לכל העולם, במסגרת תפקידו כסגן נשיא עולמי של y&r.