פרוייקט פינוי בינוי בשכונת נאות אפקה בתל אביב

חברת "העיר החדשה" של היזם דרור הלוי זכתה בפרוייקט הכולל כ-350 יחידות דיור בשכונת נאות אפקה ■ שטח המתחם כ-14 דונם

היזם דרור הלוי זכה בפרוייקט של כ-350 יחידות דיור בשכונת נאות אפקה בתל אביב. כשבוע לאחר שיצא בפרויקט התמ"א 38 ICON TLV בפינת הרחובות אבן גבירול ומאנה בת"א, נכנס הלוי לראשונה לתחום ה"פינוי בינוי".

ועד הדיירים המורחב של מתחם בנאות אפקה החליט בתום דיון של מספר חודשים לבחור ב"העיר החדשה" של דרור הלוי כפרויקט ה"פינוי בינוי" בשכונת היוקרה. מדובר במתחם של 14 דונם בנאות אפקה, הממוקם מאחורי בי"ס ליידי דייויס, ובין הרחובות קהילת פוזנא, קהילת קייב, מבצע קדש וקהילת ריגה.

יצויין כי בשבוע שעבר החל הלוי בשיווק פרויקט ICON TLV הממוקם על "בית תהל" ההיסטורי, בפינת הרחובות אבן גבירול ומאנה (סמוך לכיכר רבין) במסגרתו ייבנו כ-100 דירות ב-4 בניינים סביב גינה פנימית פרטית וכן חניון תת קרקעי של כ-140 מקומות חניה בשלושה מפלסים. מחירי הפרויקט נעים בין 31 אלף שקל למ"ר בדירות הגדולות להחל מ-50 אלף שקל למ"ר בפנטהאוזים.

במכתב שהוציא ועד הדירים המורחב של המתחם לכלל הדירים נכתב: "לאחר תהליך ארוך של סינון ובחינת מספר רב של יזמים... הוחלט להתקשר עם חברת העיר החדשה. נציגות הדירים תחת הרושם כי יזם זה הוא בעל שילוב הכישורים הדרושים ע"מ להרים את הפרויקט ולהפוך את החלום למציאות".