רשמית: ארסנל חתמה על חוזה של יותר מ-150 מיליון ליש"ט עם פומה

חודשים ארוכים לאחר שהסיכום בין הצדדים הודלף, מוליכת הפרמיירליג הודיעה על השלמת אחת מעסקאות חסות ההלבשה היקרות שידע הכדורגל האנגלי

הדיווחים על הסיכום הראשוני בין הצדדים דלפו לתקשורת כבר לפני חודשים ארוכים, אבל היום (ב') העניין הפך לרשמי: ארסנל הודיעה כי חתמה עם פומה על חסות הלבשה ל-5 העונות הבאות, באחת העסקאות היוקרתיות ביותר בתולדות הכדורגל האנגלי.

"התותחנים" לא חשפו כמה כסף תשלם להם יצרנית ציוד הספורט הגרמנית בגין ההסכם החדש, אך על-פי הערכות בכלי התקשורת בבריטניה, הסכום יעמוד על למעלה מ-30 מיליון ליש"ט לעונה. החוזה, שייכנס לתוקף החל מתחילת העונה הבאה (2014/15), יימשך לפחות 5 שנים - במה שיבטיח למוליכת הפרמיירליג הנוכחית סך של יותר מ-150 מיליון ליש"ט.

בכך, מסיימת ארסנל קשר ארוך-טווח עם נייקי האמריקאית, שהחל בשנת 1994. החל מ-1 ביולי כבר יהיה ניתן לרכוש מרצ'נדייז ממותג פומה של ארסנל.

לפחות באופן זמני, ארסנל תהנה מחוזה ההלבשה היוקרתי ביותר בפרמיירליג, שיא ששמור כיום למנצ'סטר יונייטד (כ-23.3 מיליון ליש"ט בעונה מנייקי). אך לא לאורך זמן: ההתקשרות בין נייקי ליונייטד תסתיים בתום העונה הבאה, ולפי כל הסימנים, נייקי תשדרג אותו בגדול. לפי דיווחים שונים, סכום החוזה הכולל החדש של "השדים האדומים" עשוי להגיע עד ל-300 מיליון ליש"ט ב-5 שנים (כ-60 מיליון ליש"ט בעונה).