טאואר מזנקת ב-9% לאור פרויקט עם חיל האוויר האמריקאי

החברה תחל בתוכנית ששווייה מיליוני דולרים והיא צפויה להימשך כ-5 שנים, במהלכה תפעל טאואר-ג'אז בשיתוף פעולה עם חיל האוויר האמריקאי לשיפור מתקן הייצור הנמצא בארה"ב ושדרוגו

יצרנית השבבים טאואר-ג'אז הודיעה היום על זכייה ותחילת פרויקט טכנולוגי רב-שנתי עם חיל האוויר האמריקאי ומעבדות המחקר של הצבא האמריקאי הממוקמות בבסיס חיל האוויר ב-וורייט-פטרסון.

החברה תחל בתוכנית ששווייה מיליוני דולרים והיא צפויה להימשך כ-5 שנים, במהלכה תפעל טאואר-ג'אז בשיתוף פעולה עם חיל האוויר האמריקאי לשיפור מתקן הייצור הנמצא בארה"ב ושדרוגו כמפעל בר-קיימא עם דגש על הובלה טכנולוגית ותפעולית של התהליכים התומכים בייצור בטכנולוגיות חיל האוויר ומשרד ההגנה. התכנית הנוכחית תעצים את יכולתה של טאואר-ג'אז לתמוך בדרישות היצור הולכות וגדלות למעגלי קריאה משולבים (ROIC) ללקוחות נוספים.

התוכנית תתמקד בתהליך ה-0.18 מיקרון המתקדם של טאואר-ג'אז המבוסס על שבב גדול של מעגלי קריאה משולבים, ועל ידי כך תאפשר טאואר-ג'אז ללקוחות ה-ROIC שלה להשתמש במגוון פלטפורמות סיליקון של 8v/3.3v וגם 1.8v/5v על מגוון מצעי סיליקון שונים, החל ממצעים סטנדרטיים דרך מצעי EPI ועד מצעי סיליקון על SOI בשילוב מגוון רחב של אלמנטים אנאלוגיים דוגמת קבלי MiM, נגדים מדויקים בידוד משולב וטרנזיסטורים ביפולריים.

"אנו נרגשים מאוד מההזדמנות לשתף פעולה עם חיל האוויר האמריקאי תוך תמיכה ושיפור של מתקן הייצור שלנו. התוכנית תמנף הישגים ישנים וחדשים בטאואר-ג'אז וכן תתמוך ביצור פנים יבשתי שהוא חשוב מאוד לביטחון הלאומי של ארה"ב. כמו כן תכנית זו תאפשר לנו פיתוח ושימור הדור הבא של אפליקציות התומכות בחיל האוויר ומשרד ההגנה האמריקאי", אמר מייק סקוט, מנהל בכיר בחטיבת החלל והביטחון בטאואר-ג'אז ארה"ב.