חדשות הרכב: הנחות של אלפי שקלים על כלי רכב

השנה רק התחלה אולם כל היבואנים ממשיכים את מומנטום המבצעים וההנחות שהחל בסוף 2013 ■ וגם: איזו מחווה קיבל מארק צוקרברג מפולקסווגן?

היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובס TV: היצרניות מסכמות שנת מכירות מוצלחת במיוחד - מי נמצאת בראש הטבלה בשנה השנייה ברציפות? טסלה יוצאת בהצהרת כוונות ברורה לשוק הסיני, פולקסוואגן לא מסתפקת בגרסת הגולף האר ומבטיחה דגם חזק יותר, מארק צוקרברג מקבל מתנה צנועה מגרמניה ונסיים עם מכונית הפורמולה 1 החדשה של פרארי שנחשפה לאחרונה אל אוויר העולם.

השנה רק התחלה אולם כל היבואנים ממשיכים את מומנטום המבצעים וההנחות שהחל בסוף 2013: קבוצת כלמוביל, למשל, החלה את השנה עם מבצע בשיתוף ארגון הצרכנות חבר, שכולל שלל הנחות. מכונית הסופר-מיני I20, מוצעת בהנחה של עד 7,900 שקל ועם מחיר בסיס של פחות מ-70 אלף שקל לדגם הידני. יונדאי I30 אוטומטית מוצעת במחיר שמתחיל בכ-117 אלף שקל וגרסת הסטיישן הידנית מוצעת במחיר מציאה של כ-97 אלף שקל. וזה לא נגמר כאן.

מארק צוקרברג מייסד פייסבוק זכה למחווה משונה מפולקסווגן, אם לא ידעתם נספר לכם שאותו צוקרברג, מולטי מליונר צעיר, איננו נוהג במכונית על מנכרת עיניים ויקרה אלא בגולף GTI צנועה, יצרנית המכוניות הגרמנית שגילתה זאת החליטה להודות לו על הבחירה המקורית ושלחה לו כמחווה חולצה של המותג.

צפו בתוכנית המלאה...