מפגינים בודדים בהפגנה נגד תאגיד המים "מי אביבים"

הציבור הישראלי זועם על הזינוק בתעריפי המים? ממורמר מריבוי תאגידי המים? כנראה שלא מספיק כדי לצאת מהסלון או מהמשרד לשעה של הפגנה ■ ה"הסתערות" על משרדי "מי אביבים" הסתכמה ביותר שוטרים ממפגינים

מקטרים הרבה, עושים מעט: חרף הקריאה להסתערות ולפריצה למשרדי תאגיד המים "מי אביבים", ועל רקע הזעם הציבורי נגד תאגידי המים באופן כללי, התייצבו היום (ד') מספר מפגינים בודדים בלבד מול משרדי החברה. למעשה, מספר השוטרים במקום היה גבוה ממספר המפגינים.

המפגינים התעמתו עם דובר תאגיד המים של תל-אביב ושאלו מדוע בזמן שתעריפי המים עולים, משרדי החברה "מפוארים ברמה שלאיש אין כזה פאר", כדבריהם.

המפגינים ביקשו לעלות למשרדי החברה ולדבר עם המנכ"ל. התקשורת לא הורשתה להיכנס למשרדים, ורק מספר מפגינות בודדות הורשו לעלות למשרד המנכ"ל.

המפגינים אמרו עוד כי לא ייתכן שמחירי המים עולים ללא פיקוח, מה שמגביר את יוקר המחיה. הם קראו להחזיר את הפיקוח ואת הטיפול בנושא המים לעירייה ולבטל את תאגידי המים.

ההפגנה הצנועה היום מעידה על הפער הגדול בין המרמור הציבורי על תאגידי המים, שנתפסים כאחראים במידה רבה לזינוק בתעריפי המים, לבין הרצון לפעול נגדם. כך, בקבוצה בפייסבוק שארגנה את ההפגנה היום נרשמו עשרות אנשים להפגנה - ורובם לא הגיעו היום למקום.

מתאגיד "מי אביבים" נמסר בתגובה: "מחיר המים נקבע על-ידי רשות המים ולא על-ידי התאגיד. לתאגיד אין סמכות להוזילם. משרדי 'מי אביבים' מוקמו באופן הנגיש ביותר שנותן שירות ל-480 אלף צרכנים ומיליוני מבקרים. עובדי התאגיד עובדים ימים כלילות לתת שירות רציף, יעיל ומסור לכל, והביקורת עליהם אינה משקפת את עבודתם נאמנה".