אקזיט ישראלי ראשון ב-2014: גרין סמוק נמכרת ב-110 מ' ד'

Green Smoke נמכרת לאלטריה האמריקאית ■ החברה הישראלית נוסדה בשנת 2008, והכנסותיה ב-2013 נאמדות בכ-40 מיליון דולר ■ המנכ"ל: "הרכישה תעמיק את המומחיות שלנו ותייצר הזדמנויות חדשות ללקוחות"

יצרנית הסיגריות האלקטרוניות הישראלית Green Smoke, תמכר לחברת-הבת של אלטריה האמריקאית, חברת Nu Mark. סכום הרכישה מוערך בכ-110 מיליון דולר במזומן בכפוף לעדכונים במועד מימוש העסקה ובסכום שיכול להגיע ל-20 מיליון דולר נוספים בשכר עידוד.

לדברי מרטי ברינגטון, יו"ר ומנכ"ל אלטריה: "כניסתה של חברת Nu Mark לקטגוריית הסיגריות האלקטרוניות עם המוצר Mark Ten היא התפתחות משמעותית באסטרטגית החדשנות של אלטריה. צירוף המומחיות, שרשרת האספקה, קווי המוצרים ושירות הלקוחות של Green Smoke ישלים ויעצים את היכולות ואת מיצובה של Nu Mark בשוק.

"יתרה מכך, תרבות החדשנות של Green Smoke לצד היסטוריה של מוצרים באיכות גבוהה עומדים בקנה אחד עם הנורמות המקובלות באלטריה".

חברת Green Smoke נוסדה בשנת 2008 ומחזיקה פעילות בארה"ב ובישראל, והכנסותיה לשנת 2013 נאמדות בכ-40 מיליון דולר, כאשר מרבית המכירות מתבצעות בארה"ב.

ההסכם כולל הנחיות וסייגים לשמירה על הטאלנטים ועל התשתית הניהולית המרכזית. בכפוף לתנאים בעת החתימה על ההסכם, מעריכים ב-Nu Mark כי העסקה תגיע למימושה הסופי ברבעון השני של 2014.

לדברי רוברט לויץ, מנכ"ל גרין סמוק: "אנחנו מאוד שמחים להצטרף למשפחת החברות של אלטריה. אנחנו חברה שמסורה לחדשנות ואנו מאמינים שההצטרפות ל-Nu Mark תסייע לנו להעמיק את המומחיות שלנו ולייצר הזדמנויות חדשות עבור לקוחותינו, עבור עובדינו ועבור המוצרים שלנו".