גבעות סיימה את קידוח "מגד 6"; תבצע מבחני הפקה

שותפות חיפושי הנפט דיווחה לבורסה כי בכוונתה לבצע במהלך הרבעון השני של השנה מבחני הפקה ■ העומק הסופי של הקידוח הוא 4,944 מטר

שותפות חיפושי הנפט גבעות דיווחה היום (ג') לבורסה כי שלב הקדיחה בבאר "מגד 6" הסתיים, וכי בכוונתה לבצע במהלך הרבעון השני של השנה מבחני הפקה. העומק הסופי של הקידוח הוא 4,944 מטר.

גבעות מעדכנת עוד כי היא מתעתדת לפרסם תכנית מפורטת לביצוע מבחני הפקה לאחר שיושלם הליך עיבוד המידע והפענוח של הלוגים ושל המידע שנאסף במהלך הקידוח. בכוונת השותף הכללי לבצע לוגים אלקטרונים בבאר ולהשלים את הבאר לצורך מבחני ההפקה ופעולות הפרופנט. כמו כן, יבוצעו עבודות להכנת אתר הקידוח לצורך ביצוע המבחנים. השותף הכללי מעריך כי יידרשו כשלושה חודשים לביצוע פעולות אלו.

בהתאם לדרישת הרשויות, על השותפות לבצע קדיחה של באר ניטור מים עמוקה לפני תחילת המבחנים. לאחר השלמת קדיחת באר הניטור בכוונת השותף הכללי להזמין את הציוד הנדרש לביצוע המבחנים.

נזכיר כי הקידוח ב"מגד 6" החל ביוני 2013, ובתחילת דצמבר דיווחה גבעות כי הקידוח הופסק משום שצינורות קידוח הנפט נתקעו בעומק של 3,860 מטר מתחת לפני הקרקע. בשלהי דצמבר דיווחה השותפות כי החליטה לבצע קידוח עוקף מעומק של 3,620 מטר, לאחר שמאמצי השותפות לחלץ את צינורות הקידוח שנתקעו לא צלחו. בגבעות ציינו אז כי עלותו של הקידוח העוקף ועלויות ניסיונות חילוץ הצנרת והקדיחה החוזרת מוערכים בכ-2.7 מיליון דולר.