צפו במנור גינדי מגיב לראשונה על החשדות: "הצדק עמי"

גינדי, מבעלי גינדי השקעות, מגיב לראשונה למעצרו בחשד למתן שוחד לעו"ד רועי בר ואומר: "אני מרגיש טוב, מעריך שהפרשה תסתיים בקרוב" ■ נעצר עם עוד קבלנים בחשד שנתנו שוחד וטובות הונאה בתמורה לקידום פרויקטים

ימים לא פשוטים עוברים על מנור גינדי, מבעלי חברת גינדי השקעות, שהיום (ד') הותר לפרסום כי נעצר בחשד שהעניק טובות הנאה לעו"ד רועי בר בתמורה לקידום פרויקטי נדל"ן. בשיחה עם חדשות 2 אומר גינדי כי הוא בטוח בצדקתו ומאמין שהפרשה תסתיים במהרה.

הבוקר יצא גינדי מביתו והביע ביטחון רב כי יצליח לעבור את הפרשה שמסעירה את עולם הנדל"ן בישראל - ללא פגע. "אני מרגיש טוב, אני מעריך שהפרשה תסתיים והצדק ייצא לאור", אמר. "אני כרגע מנוע למסור פרטים נוספים, אבל אני מעריך שהאמת תצא לאור במהרה".

גינדי הסביר את הביטחון הרב ואת האופטימיות שהפגין בכך שלדבריו "הצדק עמו". הוא נשאל גם על שלום משפחתו וכיצד הם הגיבו על הפרשה, ועל כך השיב: "כולם בסדר, תודה רבה".

הפרשה נחשפה לאחר שביום שני האחרון, בתום חקירה סמויה של יחידת 433, נעצר עו"ד רועי בר, המשמש כיועץ משפטי חיצוני לעיריות שונות, בחשד שקיבל טובות הנאה כשכר-טרחה ב-4 פרויקטים שונים בראשון-לציון וברחובות. את השכר, שנאמד במיליוני שקלים, קיבל לכאורה בתמורה לניצול סמכויותיו בתחום לצורך מתן אישורים חריגים ולקידום של קבלנים ומקורבים.

בין העצורים הנוספים בפרשה: איש העסקים אורי לוי, המשמש כבעל שליטה נוסף בגינדי השקעות, והקבלנים רוני יצחקי, מישאל יצחקי ועמרם בנט. מעצרם התאפשר לאחר פשיטה שנערכה בעיריית ראשון-לציון, שבה נתפסו מסמכים ומחשבים, כמו גם נכסים וחשבונות לצורכי חילוט.

החשודים נשארו במעצר למשך 24 שעות כדי לאפשר את המשך החקירה, ואתמול (ג') שוחררו לביתם תחת תנאים מגבילים.

מגינדי השקעות נמסר בתגובה כי "חברת גינדי השקעות והעומדים בראשה פעלו תמיד באופן הראוי והתקין ביותר, בהתאם להוראות כל דין. חברת גינדי לא השתתפה כלל במכרז של הפרויקט המדובר. החברה נכנסה לפרויקט כשנה לאחר שזכה במכרז יזם אחר, ונכון למועד כניסת גינדי לפרויקט הושלם הליך התכנון. כל הסדר שכר-הטרחה עם עו"ד בר ומשרדו הוסדר לפני הצטרפותה של גינדי לפרויקט, ולגינדי לא היו יד ורגל בעניין".