ויהי עור: עכשיו יש הזדמנות מצויינת להתענג על ז'קט העור הנצחי

הוא נשי, הוא סקסי והוא אופנתי ■ הדרך החדשה ללבוש עור העונה היא או להעז ולבחור אותו בצבע פחות שגרתי או לצוות אותו עם פריט עור נוסף

אי אפשר להתעלם מנוכחותו האינטנסיבית על מסלולי התצוגות ובקולקציות השונות. לא בכדי, מדובר במעיל הנפוץ ביותר בחורף הישראלי, שכן אין פריט קל וקול יותר ללבישה בחורף מאשר ז'קט עור במראה גברי על גוף נשי.

בדומה לשילוב בין האלגנטי לקלאסי השורה על האופנה החורפית, גם ז'קט העור הנשי טובל בהידור מסוגנן במיוחד, אם כי העונה הדגמים השונים הולכים הרבה מעבר לקלאסיקה של ז'קט העור הרך והאהוב, למקום נוקשה ו"זדוני". בין שמדובר בפרשנות מצומקת יותר או פחות, השוני ביניהם מוגדר על-ידי המשחק בפרופורציות של הגדלים, בתפרים, בפרטים, בסוגי העורות, תוך הדגשת מוטיבים שונים כמו כיסים, צווארון, חפתים, כפתורים, רוכסנים ושרוולים, כך שכל ז'קט זוכה לייחודיות משלו.

הדרך החדשה ללבוש עור העונה היא או להעז ולבחור אותו בצבע פחות שגרתי (ירוק יער, כחול על כל גווניו, אדום להבה, סגול חציל), או בגוונים מטליים (יהיה דיסקו), או לצוות אותו עם פריט עור נוסף, בין שמדובר במכנסיים (קצרים או ארוכים), בחצאיות (קצרות, מידי או מקסי), בנעליים, בתיקים, בחגורות וכו'. בהתחשב במבחר המרשים במיוחד העונה, התמקדנו במעילים שהצבע השולט בהם הוא כמצופה שחור, והעדפנו להשאיר לפעם אחרת את מראה העור הצבעוני (שמגיע לגימורים בוהקים במראה כמעט פלסטיק).