ראש מחלקת החדשות של גל"צ עוזבת את תפקידה

זאת אחרי 8 שנים בתפקיד ■ תשתלב כעת במערך המגישים הבכירים בתחנה

גלית אלטשטיין עוזבת את תפקיד כמנהלת מחלקת החדשות של גלי צה"ל. אחרי 8 שנים בתפקיד, אלטשטיין הודיעה הערב (ד') לחייליה כי תשתלב במערך המגישים הבכירים של התחנה.

אלטשטיין, שהייתה האישה הראשונה בתפקיד, הובילה את הסיקור החדשותי של גלי צה"ל באירועים בולטים דוגמת מלחמת לבנון השנייה, מבצע "עופרת יצוקה", מבצע "עמוד ענן" ומערכות הבחירות השונות.

קודם לכן מילאה אלטשטיין שורה ארוכה של תפקידים עיתונאיים בולטים, ובראשם עורכת חדשות ראשית, עורכת יומני חדשות ותוכניות אקטואליה, מגישת יומנים ומשדרים מיוחדים וסגניתו של מנהל מחלקת החדשות.

"זוהי תחילת הסוף של פרק מאתגר, מלמד, מרתק ומאומץ, שאת תובנותיו אשא עמי לכל תפקיד שאמלא בעתיד", אמרה היום אלטשטיין. "מחלקת החדשות של גלי צה"ל מצליחה לייצר הישגים משמעותיים ככלי תקשורת ציבורי, והלפיד יועבר קדימה כשהאש בוערת בראשו במלוא תפארתה".

מפקד גלי צה"ל, ירון דקל, מסר כי "לאורך שנים רבות גלית מהווה גורם משמעותי וחשוב מאוד בגלי צה"ל. בתקופת כהונתה של גלית כמנהלת מחלקת החדשות גלי צה"ל הגיעה להישגים רבים, וכולנו בתחנה מודים לה על שנות עשייתה בתפקיד תובעני מאוד. אני בטוח כי גם בתפקידה הבא בתחנה גלית תביא לידי ביטוי את מקצועיותה, את ערכיה העיתונאיים ואת מסירותה".

בימים הקרובים יחל מפקד גלי צה"ל באיתור מועמדים להחלפתה של אלטשטיין בתפקיד.