דיווח: בכיר באפל נפגש עם מייסד טסלה; שת"פ בדרך?

לפי דיווח של העיתון "The San Francisco Chronicle", מנהל המיזוגים והרכישות של אפל נפגש בשנה שעברה עם מנכ"ל טסלה אלון מאסק ■ לפי הדיווח של הכרוניקל, אפל מתעניינת גם בחברות העוסקות בפיתוח וייצור של מכשור רפואי

בדרך לשת"פ עצום בוול סטריט? אדריאן פריקה, מנהל המיזוגים והרכישות של אפל נפגש בשנה שעברה עם מנכ"ל טסלה אלון מאסק, עניין שהעלה ספקולציות בוול סטריט לגבי האפשרות שיצרנית האייפון תרכוש את יצרנית הרכב החשמלי הפופולרית. כך לפי דיווח של העיתון "The San Francisco Chronicle".

לפי הערכות בשוק, פגישה בין בשני שחקנים בכירים בעמק הסיליקון מעידה על כך שאפל מאוד מעוניינת בטסלה.

לפי הדיווח של הכרוניקל, אחת מהאסטרטגיות של אפל היא רכישת חברות העוסקות בפיתוח וייצור של מכשור רפואי. באופן ספציפי יותר, הכרוניקל מציין כי אפל מעוניינת להשקיע בפיתוח מחקר וטכנולוגיות העוסקות במכשור רפואי העוסק בחיזוי של התקפי לב.

העניין שענקית הטכנולוגיה מגלה ברכבים חשמליים ומכשור רפואי, מעידה על כך שהיא מוכנה לקחת סיכונים שלא קשורים לליבת העסקים שלה, האייפון והאייפד, ולהשקיע חלק מקופת המזומנים העצומה שלה, נכתב ב"סן פרנסיסקו כרוניקל".

דוחות טובים הצפי והתלהבות בסין מהרכב החשמלי של החברה, הובילו את מניית טסלה לזינוק של כ-400% בשנה החולפת, לשיא כל הזמנים, מעל 200 דולר למניה.