גאדג'טים: ג'ברה Stone 3 - אוזניית בלוטות' מעוצבת וקלה

זו אחת מאוזניות הבלוטות' היפות והנוחות בשוק, ושיפור של שמע הרמקול ורגישות כפתור המענה היה הופך אותה למושלמת

חברת ג'ברה, הפועלת בשנתיים האחרונות בעיקר בעולם אוזניות המוזיקה והרמקולים הניידים, עדיין שומרת אמונים לאוזניות בלוטות'. הדגם החדש מסדרת Stone הוא אחד ממוצרי הדגל שלה, אך לא ברור למה גם בדור השלישי שלו, החברה עדיין לא תיקנה ליקויים שיכלו להפוך אותה למוצר מושלם.

שמע

הדבר החשוב ביותר באוזניית בלוטות' הוא הסאונד. איכות המיקרופון טובה, ובכל השיחות נשמענו היטב. גם הצליל של הרמקול טוב, אולם לפעמים מעט חלש.

סוללה

בתוך האוזנייה יש סוללה פנימית המספקת אנרגיה לשעתיים. תחנת העגינה של האוזנייה מספקת לה עוד כ-8 שעות של חשמל עבור 4 הטענות מלאות. אם מנהלים מספר שיחות ארוכות ועוד קצת המתנה, הסוללה מתרוקנת וחייבים להחזיר אותה לתחנת הטעינה הניידת.

חיבור

התקשורת היא אלחוטית מסוג בלוטות' (תקן 3.0). קיים התקן אלחוט NFC, המאפשר בנגיעה של הסמארטפון התומך בטכנולוגיה באוזנייה, לבצע את החיבור הראשוני בקלות.

עיצוב

סטון 3 היא אחת האוזניות הנוחות ביותר שקיימות בשוק. היא קלה במיוחד (7 גרם), נעים להשאיר אותה על האוזן וגם העיצוב לא בולט. מה שמייחד את הסטון היא תחנת העגינה שלה, הנראית כמו אבן קטנה, שאליה מחברים את האוזנייה כשמסירים אותה מהאוזן. הבעיה היא הרגישות של כפתור המענה, שלעתים קרובות מנתק שיחה נכנסת בטעות.

אפליקציה

ג'ברה מציעה אפליקציה ייעודית לסמארטפון, המציעה חיווי קבוע על זמן הסוללה (באנדרואיד), מדריך הוראות, התאמת הגדרות הרמקול לסביבה בה נמצאים או חיבור האוזנייה לסמארטפון /לפטופ נוסף.

בשורה התחתונה

מדובר באחת מאוזניות הבלוטות' היפות והנוחות בשוק. שיפור של שמע הרמקול ורגישות כפתור המענה, היה הופך אותה למושלמת.