אילן שילוח: "לא ידעתי שחברת החשמל לקוחה של מקאן"

חברת החשמל הודיעה אתמול כי משרד הפרסום מקאן-אריקסון יפוטר בשל ציוץ של שילוח נגדה ■ שילוח: "איני נוהג להתבטא נגד לקוחות של מקאן"

שעות ספורות לאחר חשיפת "גלובס" על הכוונה של חברת החשמל לפטר את משרד הפרסום מקאן-אריקסון בשל התבטאויותיו של היו"ר אילן שילוח נגד החברה ואנשיה, התברר כי שילוח טוען שלא ידע שחברת החשמל נמנית עם לקוחות המשרד.

"למען האמת, לא ידעתי שמקאן עובדים במודעות סטטוטוריות עם חברת החשמל, כי איני נוהג להתבטא נגד לקוחות מקאן", צייץ שילוח בטוויטר, למרות שמיד לאחר פרסום הידיעה צייץ: "ראוי שחברת החשמל תפטר את כל מי שחושב עליה שהיא עושקת... כנראה שתישאר רק עם עובדיה ומנהליה... הפוליטיקאים חוששים כי הוועד משתתף בפריימריז...".

מקאן-אריקסון זכה לפני יותר משנה במכרז על הפרסום הסטוטורי של חברת החשמל, שהוגדר במכרז שהיקפו הוא 3 מיליון שקל. עד לאחרונה טיפל המשרד גם בתקציב הפרסום התדמיתי, שהועבר לאחר מכרז לאדלר-חומסקי. מדיה קום, חברת המדיה של אדלר-חומסקי, צפויה עתה להיכנס לנעליה של יוניברסל מקאן ברכישת המודעות הסטטוטוריות.

חמתם של אנשי חברת החשמל יצאה נגד התבטאויותיו של שילוח על פרסום שהעלו במסגרת הפורמט "דקה לשמונה", בכיכובו של יפתח רון-טל יו"ר החברה. שילוח צייץ: "חברת החשמל מפרסמת את עובדיה והיו"ר שלה שהם גיבורי ישראל, במקום להבין שהם עושקי ישראל. יפתח רון-טל, בתשדיר פתטי, חושב שהוא בצבא".