שולה זקן הטיחה באהוד אולמרט: "מכרת אותי"

במהלך מפגש מקרי בין השניים באירוע פנתה זקן לאולמרט, בנוכחות הסובבים, ואמרה לו: "אתה אומר שאני מושחתת? כל מה שעשיתי למדתי ממך" ■ בתוך כך, בנה של זקן כתב בפייסבוק: "תתבייש לך, ראש הממשלה לשעבר"

היחסים בין ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, לבין מי ששימשה כראש לשכתו, שולה זקן, כבר מזמן לא כפי שהיו, אבל נדמה שהדברים הגיעו לשיא ביום שישי האחרון.

השניים, הנאשמים בתיק הולילנד בפרשת שחיתות חמורה, נפגשו באירוע ששניהם הוזמנו אליו, ולפי מה שנודע לחדשות 2, זקן הטיחה באולמרט את המילים "מכרת אותי", כשכל הסובבים עדים לכך. בנוסף, זקן אף אמרה לו: "אתה אומר שאני מושחתת? אני אומר שכל מה שעשיתי - למדתי ממך".

אם נדמה היה שזו תקרית חד-פעמית, הרי שהבוקר (ב') הגיע ההמשך: בנה של זקן, נדב, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אני לא בחרתי לשמור על זכות השתיקה. אז אחרי תקופה ארוכה אני רוצה לפרוק את מה שעל לבי, ואתחיל ב'תתבייש לך, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט'. המשך יבוא".

עורכי הדין של שולה זקן סירבו להגיב לדברים. מצוות ההגנה של אולמרט נמסר: "צר לנו על התחושה הקשה של זקן בעקבות הדברים שנחשפו בבית המשפט. מסרנו את הסיכומים בבית המשפט, ולא נוסיף מעבר לכך".