השיחה: לבנת ובצלאל נזכרים בגנדי

מי הגיעו להקרנה של "מקום בגן עדן"? ■ מה עשה עוזי ארד בבר תל-אביבי? ■ וגם: מי השתתפו בסדנת הבשר והיין של רונן אשכנזי?

בסינמה סיטי בגלילות, נערכה בראשון בערב הפרמיירה לסרט "מקום בגן עדן". מדובר בסרטו של יוסי מדמוני, בכיכובם של אלון אבוטבול ורותם זיסמן-כהן, שזהו לה תפקיד ראשי ראשון בסרט קולנוע. עלילת הסרט מתפרשת על פני 40 שנים ובמרכזה דמותו של במבי, קצין מהולל ועשוי ללא חת. מדמוני בנה את הדמות הראשית בהשראת דמויות של מפקדים מיתולוגים, בהם אריק שרון, צביקה גרינגולד (כח צביקה) וגורודיש, אך בעיקר על בסיס דמותו של רחבעם זאבי. מדמוני היה תלמיד של ח"כ רות קלדרון בימים בהם עוד לימדה במכללת "עלמא", במסגרת קורס ייעודי מיוחד ליוצרי טלוויזיה וקולנוע ובמסגרת הקורס שלה הוא הציג לראשונה את הרעיון לסיפור הסרט.

שי לבנת / צילום: יוסי כהן
 שי לבנת / צילום: יוסי כהן

שי לבנת

בשלב הנאומים והתודות הודה מדמוני לח"כית של "יש עתיד" על התמיכה ברעיון. בהקרנת הבכורה נכחו גם יעל זאבי, אלמנתו של רחבעם זאבי, והבת מצדה זאבי. צעדו על השטיח האדום ונהנו מקוקטיל שכלל גבינות ושקשוקה: משה ופנינה אדרי; לירון אדרי, מנהלת ההפצה של סרטי יונייטד קינג; שי לבנת ורעייתו; אורי דורי; לאה ושלמה נס; הדס מוזס; רמי שלמור; רותי לסט; וישראל מקוב עם זוגתו בלה לוסטיג.

בודפשט והתאומה צפת

במלון רות רימונים צפת נחתם השבוע מסמך עקרונות לקראת גיבושה של ברית ערים תאומות בין העיר צפת - בירת הגליל, לבודפשט - בירת הונגריה. לרגל המאורע הפציעו בצפת שגריר הונגריה בישראל, ד"ר אנדור נאגי וראש עיריית ארז'בט בבודפשט, באטמני ג'ולד. ראש העיר צפת, אילן שוחט, ערך לשניים סיור מיוחד ברחבי העיר.

אילן שוחט וערן קויאטק / צילום: אסף לוי
 אילן שוחט וערן קויאטק / צילום: אסף לוי

אילן שוחט וערן קויאטק

בסיום הסיור נפגשו השלושה למעמד החתימה עם חברי מועצת העיר, מנכ"ל רשת מלונות רימונים, ערן קויאטק, ומנכ"ל מלון רות רימונים צפת, אלי אליאב. ד"ר נאגי סיפר על אהבתו הגדולה לעיר צפת, שעליה אמר שהיא האזור האהוב עליו בישראל בגלל הרוחניות והנוף המרהיב.

ארד על הבר

קרן JVP הכריזה אתמול (ב') באירוע "ריאלטי סייבר" על ארבעת הסטארט-אפים שעלו לשלב הגמר בתחרות הסטארט-אפ סייבר שיזמה לפני כחודש. הזוכים הם: Dyadic Security, Riskless I.D, Cloud Intact ו-Titanium. הזוכים יעלו כבר ביום ראשון הקרוב לטיסה ישירה לסן פרנסיסקו, לכנס RSA, שם יוכרז הזוכה מקרב ארבעת העולים לגמר.

עוזי ארד ויואב צרויה / צילום: שמוליק כהן
 עוזי ארד ויואב צרויה / צילום: שמוליק כהן

עוזי ארד ויואב צרויה

האירוע התקיים ב"אוזן בר" בתל-אביב, והאורח המרכזי שהתבקש לשאת דברים היה פרופ' עוזי ארד, מייסד כנס הרצליה וכיום יו"ר המרכז לחקר כוח המגן - הפורום לאסטרטגיית על במרכז הבינתחומי. ארד, שהגיע עם האישה רותי, הדגיש כי מבחינתו זה אירוע חגיגי לאור העובדה כי הפעם האחרונה שביקר בפאב הייתה לפני 30 שנה. יואב צרויה ונמרוד קוזלובסקי, שותפים ב-JVP, ארחו את: ד"ר ארנה ברי וגיל גורן מ-EMC; טל מוז, מנכ"ל אבטחת מידע בארנסט אנד יאנג; פרופ' יובל אלוביץ, מאוניברסיטת בן-גוריון; רפי קסטן מ-NDS; פרופ' אמיר אברבוך מאוניברסיטת תל-אביב; מאיר לינזן, שותף בהרצוג פוקס נאמן; ויליאם טיבי, מנכ"ל קונצרן טכנולוגי מגאנה; קובי רוזנגרטן, שותף מנהל ב-JVP; בכירים רבים מתעשיית הסייבר, יזמים ומנהלי חברות.

הסדנה של אשכנזי

רונן אשכנזי, מנכ"ל ובעלים של גזית גלוב ישראל, אירח אמש אנשי עסקים לסדנת בשר ויין במתחם G צמרת תל-אביב. הסדנה נערכה בשיתוף חנויות הממוקמות במתחם -הבשרים של זלמן ודרך היין.

הראל ויזל ורונן ואורלי אשכנזי / צילום: לם וליץ
 הראל ויזל ורונן ואורלי אשכנזי / צילום: לם וליץ

הראל ויזל ורונן ואורלי אשכנזי

למדו את רזי הטיפול בסוגי בשר שונים, חיתוכים מיוחדים, הגשת מנות והתאמה נכונה של יין לבשר: אורלי אשכנזי, רעייתו של המארח; הראל ויזל, מבעלי קבוצת פוקס; סרג' דרעי, מנכ"ל רשת רנואר; אבי שומר, מנכ"ל רשת צומת ספרים ובנו אורי; מעצב האופנה דני מזרחי; אבי אדרי, סמנכ"ל הסינמה סיטי; ירון אשל, משנה למנכ"ל גזית גלוב ישראל ורעייתו דגנית; אלון מאור, מנהל השקעות בכיר בקרן BRM; ערן אמציה מנכ"ל קניון G כפר-סבא ועוד.

הליידי של סטימצקי

שולמית ברונשטיין-זוננברג, הזוכה בתחרות הסיפור הקצר של מגזין "ליידי גלובס" וסטימצקי, השיקה לאחרונה את ספר הביכורים שלה - "האיכר מכפר הפסגה". להשקה החגיגית, שנערכה בסניף סטימצקי בקניון דרורים בצומת בני דרור, הגיעו: רונן כהן, משנה למנכ"ל רשת סטימצקי; דני אביטל, מנכ"ל קניון דרורים; ואוולין לוי, מנהלת ההוצאה לאור של סטימצקי.

רונן כהן, אוולין לוי, שולמית ברונשטיין-זוננברג ודני אביטל / צילום: סיון פרג'
 רונן כהן, אוולין לוי, שולמית ברונשטיין-זוננברג ודני אביטל / צילום: סיון פרג'

כהן, לוי, ברונשטיין-זוננברג ואביטל

ברונשטיין-זוננברג, וטרינרית ומרצה במכללת רופין, הביאה עמה חלה ויין. לאחר שבירכה על החלה, ביקשה מכול באי האירוע לבצוע לעצמו חלק ממנה ולאכול. עם סיום נאום התודות, הזמינה כלת האירוע את הנוכחים למסיבת המשך בחוות סוסים במושב בית יהושע. לאירוע בחווה הגיעו כ-250 איש אשר חגגו עד השעות הקטנות של הלילה.

זזים

פרופ' פיה רענני מונתה למנהלת המערך להמטולוגיה והמטו-אונקולוגיה במרכז דוידוף בבילינסון ■ עו"ד גדעון אורבך מצטרף למחלקת חדלות פירעון במשרד ארנון שגב ושות' ■ אפי לוי מונה למנכ"ל ויו"ר בפועל של אטרינט ■ רוית הוברפלד מונתה למנהלת האקזקיוטיבית של מכון אלרוב לחקר הנדל"ן ברקנאטי, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב ■ אלעד סטפנסקי מצטרף כמנכ"ל ושותף למשרד הפרסום והדיגיטל אקליפטוס ■ רו"ח דוד דרעי מונה לסמנכ"ל הכספים של הבורסה לניירות ערך ■ משה גבאי מונה למנכ"ל רשת Black ■ יקיר אביסרור מונה למנהל סניף ירושלים של חברת הליסינג ליסקאר ■ ארתור שמונק מונה למנהל יחידת CloudZone במטריקס ■ אורי שקל מונה למנכ"ל חברת ארודן ■ רוני בלנקלדר מונה לסמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה ברשת אמריקן לייזר.