אדן הזארד מוביל את הפיי-רול של צ'לסי

הכוכב הבלגי רק בן 23, אבל עם שכר של 11.6 מיליון אירו ברוטו בעונה - הוא כבר מרוויח יותר מכל השחקנים הוותיקים במועדון הכדורגל האנגלי

אדן הזארד רק בן 23, אבל הכוכב הבלגי הצעיר, שבקיץ 2012 נרכש על-ידי צ'לסי מליל הצרפתית (בעסקה שהסתכמה על-פי הדיווחים בכ-40 מיליון אירו), הוא כבר עכשיו המשתכר הבכיר ביותר במועדון הכדורגל מלונדון: ירוויח העונה (2013/14) סך של 11.6 מיליון אירו ברוטו, יותר מהחלוץ הספרדי פרננדו טורס והקפטן הוותיק ג'ון טרי (11 מיליון אירו כ"א). כך מפרסם אתר עסקי הספורט sportune.

סך השכר בצ'לסי העונה יעמוד על 210 מיליון אירו - שני בפרמיירליג האנגלית רק למנצ'סטר סיטי. מעניין לציין כי שחקנים ותיקים נוספים בקבוצתו של רומן אברמוביץ' - כמו פרנק למפארד ואשלי קול - מרוויחים גם הם כסף קטן יותר משל הזארד (7.8 מיליון אירו ו-7 מיליון, בהתאמה).

השוער הצ'כי פטר צ'ך במקום השישי בטבלת המשתכרים בסטמפורד ברידג' (6.8 מיליון אירו). במקום השביעי מגיעה התופעה המעניינת של סמואל אטו: בעוד בקבוצתו הקודמת, אנז'י מחצ'קלה הרוסית, קיבל החלוץ הקמרוני שכר חלומות של 20 מיליון אירו נטו בעונה - אצל אברמוביץ' הוא מסתפק ב-6.8 מיליון אירו ברוטו.

את רשימת עשרת המרוויחים הגדולים כרגע בצ'לסי סוגרים הקשר הגרמני אנדרה שורלה (5 מיליון אירו), הבלם האנגלי גארי קאהיל (4.7) והחלוץ הסנגלי דמבה בה (4.7).