כרומגן ונמרוד יספקו דודי שמש בדירות הדיור הציבורי

שתי החברות זכו במכרז שפרסמה עמידר לתחזוקה ואספקת מערכות סולאריות לחימום מים ב-45 אלף יחידות הדיור של עמידר ברחבי הארץ ועוד 15 אלף יחידות דיור מוגן

שתי חברות זכו במכרז שפרסמה עמידר לתחזוקה ואספקת מערכות סולאריות לחימום מים ב-45 אלף יחידות הדיור של עמידר ברחבי הארץ ועוד 15 אלף יחידות דיור מוגן. החברות הן כרומגן ונמרוד דוודים שיהיו אמונות על תחום זה בשנה הקרובה.

מדובר במכרז שפרסמה עמידר באוגוסט 2013 שביקש מחברות להציע הצעות לשירות, תחזוקה והתקנה של דודי שמש ומערכות סולריות בדירות הדיור הציבורי אותן מנהלת עמידר. החברות יחליפו את החברות הקודמות שזכו במכרז של עמידר בשנים קודמות - אור הטבע ואידיאל. על פי תנאי המכרז, התקשרות עמידר עם החברות שזכו במכרז נעשית לשנה עם אפשרות להארכת ההתקשרות לשלוש שנים נוספות.

חברה כרומגן החלה לפעול כבר בתחילת השנה כאשר נמרוד דוודים תתחיל לעבוד בשבועות הקרובים. העיכוב בכניסת שתי החברות לפעילות מלאה נגרם מעתירה שהגישה אחת החברות שהשתתפה במכרז ולא זכתה. עתירה זו טענה כי החברות הזוכות לא מילאו את כל התנאים שנדרשו במכרז, בין היתר בשל העובדה שאין הן מחזיקות במשרדים באזור הדרום. בסופו של דבר עתירה זו נמשכה על ידי מגישיה.

במכרז התבקשו החברות להציג מחירון לפעולות השונות והליך הבחירה נעשה על פי המחיר הנמוך ביותר כמו גם נקודות זכות על עמידה בתנאים כמו איכות, איתנות פיננסית ועוד. דרישה נוספת במכרז הייתה לסוג דוודים הנושאים תו תקן בהתאם למכון התקנים בישראל.

מנכ"ל עמידר, יעקב ברוש, אישר את הפרטים ואמר: "אנו מקדמים בברכה את שיתוף הפעולה מול החברות. אחד הדגשים העיקריים שניתנו במכרז היה על האיכות. והחברות ענו לנו על כל הציפיות".

אדר אזנקוט מנכ"ל חברת כרומגן אמר: "אנחנו שמחים שגם דיירי הדיור הציבורי בישראל יזכו למים חמים נקיים ובריאים ויקבלו את השירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כרומגן גאה להפוך לספק המים החמים של דיירי עמידר. היקף המכרז משמעותי מאוד ובכרומגן נעשה את כל המאמצים על מנת שדיירי הדיור הציבורי יצטרפו למעגל לקוחותינו המרוצים". יש לציין שעם זכייתה של חברת כרומגן במכרז זה היא הופכת לספק משמעותי בתחום הדיור הציבורי כאשר היא מספקת את השירותים גם לחברות הדיור הציבורי שקמונה ועמיגור.

גם בחברת נמרוד דוודים אישרו את הפרטים.