חברת הסוכרת לאבסטייל גייסה 4.2 מיליון דולר

מפתחת האפליקציה להזרקת אינסולין בכמות מומלצת גייסה בוול סטריט מגופים מוסדיים אמריקאים ■ לאבסטייל גייסה עד היום 17 מיליון דולר

חברת לאבסטייל שפיתחה תוכנה לניהול מחלת הסוכרת, וכן מכשור רפואי לביצוע בדיקות סוכרת דרך הסלולר, גייסה 4.2 מיליון דולר באמצעות הקצאה פרטית לגופים מוסדיים אמריקאים. החברה נסחרת בבורסת ה-OTC בוול סטריט, לפי שווי של 39.1 מיליון דולר. הגיוס בוצע לפי מחיר של 1.88 דולר ליחידה הכוללת מניה ושלושת-רבעי אופציה, וזאת לעומת מחיר של 1.95 דולר בו נסחרה מניית החברה בבורסה אמש (ג'). האופציות ניתנות למימוש במשך חמש שנים במחיר של 2.35 דולר למניה, וכוללות גם מנגנון אנטי דילול.

לאבסטייל גייסה עד היום 17 מיליון דולר, באמצעותם פיתחה אפליקציה סלולרית שתפקידה לשלב מגוון רחב של פרמטרים כמו תזונה, התעמלות, משקל ואפילו הטמפרטורה בחוץ, כדי לתת לחולה הסוכרת המלצה מדויקת ככל האפשר לכמות האינסולין שהוא צריך להזריק. רכיב האפליקציה של המוצר הוגש באחרונה לאישור ה-FDA (רשות המזון והתרופות של ארה"ב). המוצר הושק בדצמבר 2013, כך שטרם רשם הכנסות, ובתשעה החודשים הראשונים של 2013 רשמה לאבסטייל הפסד נקי של 14 מיליון דולר.

לפני כשבועיים קיבלה לאבסטייל המלצה מבנק ההשקעות אג'יס, שמרבה לכתוב המלצות חיוביות וגם לבצע הנפקות עבור חברות ישראליות. אג'יס העניק למנייתה המלצת "קנייה" במחיר יעד של 6 דולר, מתוך הנחה שהחברה תגיע למכירות של 400 מיליון דולר ב-2019, וכי תחל במכירות כבר השנה.