סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; בזק - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין הוט, בכיכובם של כוכבי "הבורר" ועידן אלתרמן, נכנס לטבלאות למרות שאינו משודר כבר יותר מ-4 שבועות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומת, שני כהן, המזכירה של סוכן הביטוח "שוקה", נמצאת בסוכנות נסיעות ומנסה להזמין לשוקה נופש במלדיבים, ולבסוף מתפשרת על "כיכר החתולות" בירושלים, מכיוון שלקוחות רבים נוטשים את סוכנות הביטוח.

שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.2%. עם זאת, יש לציין כי הפרסומת כובשת את אהדת הצופים עם השקעה תקציבית מועטה יחסית, של כ-300 אלף דולר.

הפרסומת של חברת בזק היא הזכורה ביותר השבוע. בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, השחקנית חנה לסלאו מזמינה את הפרזנטור הקבוע של החברה, גידי גוב, למסיבת רווקות.

שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.2%.

קמפיין זה הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.9 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מדגיש כי הפרסומת של חברת תנובה למותג פסטרמה טירת צבי, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, נמצאת אמנם במקום האחרון במדד, אולם זאת לאחר שחלף יום אחד בלבד מרגע עלייתה לאוויר ועד למועד ביצוע הסקר, ובכך "עקפה" פרסומת רבות אחרות אשר היו זמן רב באוויר ולא נכנסו למדד.

עוד ראוי לציין כי הפרסומת של הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, בכיכובם של שחקני "הבורר" ועידן אלתרמן, נכנסה השבוע למדד הפרסומות למרות שלא שודרה כבר יותר מ-4 שבועות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 521 (לעומת 448 בשבוע שעבר).

בנוסף, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-40.6 מיליון דולר (לעומת 39.6 מיליון דולר בשבוע שעבר).

פרסומות זכורות ואהובות
 פרסומות זכורות ואהובות