הטיפ היומי: פוטנציאל לצמיחה דו-ספרתית ב-Swatch

ברקליס: שיעור הצמיחה ב-EBIT (רווח לפני מס) של סווטש יואץ השנה ל-12%, לעומת עלייה של 4% ב-2013

חברת Swatch Group מייצרת שעונים ותכשיטים, ומפעילה גם חנויות למכירת מוצריה. החברה נסחרת בבורסה של שוויץ (סימול: UHR:VX) לפי שווי שוק של 30.7 מיליארד פרנק שוויצרי (כ-34.5 מיליארד דולר).

להערכתנו, שיעור הצמיחה ב-EBIT (רווח לפני מס) של סווטש יואץ השנה ל-12%, לעומת עלייה של 4% ב-2013. יוביל לכך שיפור בצמיחה האורגנית, מרמה של 6% ב-2013 ל-9% ב-2014, לאור סיום צמצום המלאי בסין וחזרה לשיווק השעונים שלה ברשת Harry Winston. בצירוף רכישות, אנחנו מצפים לצמיחה בשיעור של 11% בנטרול שינויי שערי חליפין. החברה גם תיהנה משיפור במרווחים בזכות ירידת מחירי המתכות היקרות.

אנחנו רואים את השווי הנוכחי של חברת סווטש כשווי אטרקטיבי, בעיקר כשמתייחסים למצב המזומנים שלה ולפוטנציאל הצמיחה הדו-ספרתית.

בתרחיש של אפסייד, אנו מניחים אפשרות של סביבה מקרו-כלכלית משופרת בעולם המפותח, שתתמוך בצמיחה האורגנית של החברה בשיעור של 15% לשנה בשלוש השנים הבאות. במקרה כזה מחיר היעד שלנו למניה עומד על 900 פרנק שוויצרי - פרמיה של 54% על מחירה הנוכחי.

בתרחיש של דאונסייד, אנו מניחים אפשרות של האטה גלובלית דומה לזו שהייתה בתחילת שנות ה-2000, שתוביל לצמיחה שלילית בשיעור של 1% בהכנסות החברה. במקרה כזה אנו מתמחרים את המניה לפי מכפיל רווח של 13, שנמוך מהטווח ההיסטורי שבו היא נסחרה, ומחיר היעד למניה הוא 400 פרנק שוויצרי - דיסקאונט של 31%.

בתרחיש הבסיסי: לאור העלייה בתחזיות שלנו, אנו מעלים גם את מחיר היעד למניה ואת המלצתנו למניית סווטש. ההמלצה עולה מ"נייטרלי" ל"תשואת יתר", ומחיר היעד עולה בכ-8%, מ-650 פרנק שוויצרי ל-700 פרנק שוויצרי - פרמיה של 20% על מחיר השוק.

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם