Vocativ יפיק תוכני חדשות בתוכנית הדגל של MSNBC

סטארט-אפ המדיה Vocativ, פרי ייסודו של הישראלי מתי כוכבי, מייצר תוכני חדשות באמצעות מנועי חיפוש חכמים ברשת האינטרנט

סטארט-אפ המדיה Vocativ יפיק תוכני חדשות בתוכנית הדגל של MSNBC - "רונאן פארו דיילי שואו".

Vocativ, פרי ייסודו של הישראלי מתי כוכבי, מייצרת תוכני חדשות באמצעות מנועי חיפוש חכמים ברשת האינטרנט. במסגרת שיתוף-הפעולה, תפיק חברת הסטארט-אפ תוכני חדשות עבור 150 מהדורות של התוכנית היומית החדשה.

על-פי ההסכם תהפוך Vocativ לשותפה מרכזית בהפקת תוכן חדשותי יומי לתוכניות הדגל של רשת MSNBC, בראש ובראשונה לתוכניתו החדשה של פארו, בנם של וודי אלן ומיה פארו.

התכנים ישודרו במתכונת של כתבות באורך 7 דקות שתפיק Vocativ בעצמה. בנוסף, התכנים ישודרו בכל פלטפורמות התוכן ורשתות השידור של קבוצת NBC יוניברסל ניוז, בין היתר באתרי האינטרנט של MSNBC, שלהם 32 מיליון גולשים.

בתוך כך נודע כי סוכנות הענק ההוליוודית "וויליאם מוריס אנדבור" של סוכן-העל ארי עמנואל, אחיו של ראש עיריית שיקגו רם עימנואל, מתעניינת ברכישת מניות מיעוט בחברה. בשנים האחרונות עשתה הסוכנות מספר רכישות משמעותיות בתחום הדיגיטלי.

Vocativ פיתחה שיטה ייחודית ליצירת תוכני חדשות באמצעות מעקב וניתוח אנליטי של מאגרי מידע ברשת האינטרנט. הטכנולוגיה מבוססת על אלגוריתם שפותח במרכז הפיתוח הישראלי של 3imind. באמצעות שיטה זו מתבצע ניתוח בזמן אמת של "האינטרנט העמוק", המהווה 80% מהמידע ברשת האינטרנט ואינו עולה במנועי החיפוש, ודרכו ניתן לזהות ראשונים התרחשויות ואירועים חדשותיים.