משדרג פלאים את הלוק: זה הזמן להתחדש בתיק גב - צפו בקולקציות

המגמה הספורטיבית, שמשתלטת על המלתחה הנשית, היא הזדמנות מצוינת להתחדש בתיק גב מסוגנן ■ הדגמים החדשים מתהדרים בקו חדש, מתוחכם ומינימליסטי

תיק הגב הנשי עשה דרך ארוכה בשנים האחרונות, ואם לשפוט על-פי הקולקציות החדשות שנחתו על המדפים בפתחה של העונה האביבית, נראה שהוא מגיע לאחד מרגעי השיא שלו. כל אלה פונים לקהל הנשים שאינן מצטיידות בתיק אלגנטי וקלאסי, אלא מעדיפות שאופיין האופנתי יהיה מיוצג גם עם סגנון התיק שאיתו הן מסתובבות. המראה המתקבל עם תיק גב הוא רפוי ונינוח, בין נוצץ למרופט, בין הרוקיסטי לגותי - תלוי באיזה תיק תבחרו. כך או כך, הדגמים החדשים מתהדרים בקו חדש, מתוחכם ומינימליסטי. רוב הדגמים הרפתקניים באופיים ומעוצבים במראה מחוספס אך יוקרתי, בצבעוניות אביבית פסטלית ויפה של תכלת, צהוב, ירוק מנטה, חלקם בגרסאות יוקרתיות של עורות מעובדים. מי שמחפשת תיק גב בעל אמירה אופנתית במיוחד, כזו שנועדה למשוך תשומת לב, תמצא את מבוקשה בדגמים שאינם שגרתיים בצבעוניות, בטקסטורה או בגודל. לעומת זאת, גם הנשים המחויטות יותר באופיין, יתפלאו למצוא תיקי גב אלגנטיים ומרשימים, שיצליחו להשתלב יפה עם המראה המחויט בזכות העיצוב המינימליסטי והמוקפד.

לצד מותגים ספורטיביים שכבר שנים מתהדרים בו, העונה גם בתי אופנה יוקרתיים כמו קרולינה הררה, גוצ'י וברברי, זיהו את הפוטנציאל האופנתי ועיצבו תיקי גב אלגנטיים, יוקרתיים ואיכותיים בקו צעיר וחדשני עם שיק צעיר ועכשווי. לצד אלה, מותגים אורבניים יותר, כמו דיזל, ליווייס ובאגו, מציעים תיקי גב מלבניים, מרובעים, בהדפסים צבעוניים או מונוכרומטיים לצד תיקי גב גדולים יותר בסגנון של המטיילים.