הוגשה תלונה נוספת נגד ירון ברלד בחשד לעבירות מין

לאחר שכוכב "ארץ נהדרת" שוחרר אתמול למעצר-בית, הבוקר התברר כי הוגשה נגדו תלונה נוספת בדבר ביצוע מעשים בעלי אופי מיני ■ במהלך היום תמשיך המשטרה בחקירתו של ברלד ותבצע עימות בינו ובין המתלוננת נגדו

התפתחות נוספת בחקירתו של ירון ברלד. מתלוננת נוספת הגישה אתמול (ג') תלונה נגד השחקן בטענה כי ביצע בה לכאורה מעשים בעלי אופי מיני.

המתלוננת, תושבת אזור המרכז, טוענת כי ברלד ביצע בה לפני מספר שנים מעשים הדומים באופיים לאלו שצוינו בתלונה הנוכחית שהוגשה נגדו. במהלך היום צפויה להימשך חקירתו של השחקן, במהלכה בין השאר צפוי להתבצע עימות בינו לבין המתלוננת נגדו.

אתמול טען ברלד כי התלונה שהגישה נגדו המתלוננת בת ה-17 "אינו מדויק" וכי הוא למעשה נסחט. הנערה מצדה, תיארה בתחילת השבוע במשטרה את גרסתה להשתלשלות האירועים: "התחלנו להתכתב לפני כמה חודשים באינטרנט. הוא הבטיח שישלב אותי בתעשיית הטלוויזיה ויקדם אותי לאודישנים. במצואי שבת הוא אסף אותי מביתי ובשלב מסוים החל לגעת בחזה ובישבן שלי. השתחררתי מאחיזתו, עזבתי את המקום ולמחרת הגשתי תלונה". אחיה של הנערה אמר: "הכל טוב, חבל שהיא התלוננה במשטרה. הייתה לנו דרך יותר טובה לטפל בו".

ברלד, לעומתה, טען במשטרה כי "זה היה קשר ידידותי. ניסיתי לעזור לה. באותו ערב התפתח בינינו ויכוח, אחרי שהבנתי שהיא דורשת ממני כספים. בשלב זה הוצאתי אותה מהרכב ואז נסעתי". בנוסף, טען ברלד, הקשר היה ידידותי ללא גוונים מיניים, ובעבר סייע לנערה כספית לבקשתה.

"ידידות נטולת אופי מיני"

גרסתו של ברלד היא שאכן קדמה לאירוע בשבת היכרות, אך זו הייתה ידידותית ונטולת כל גוון מיני. מפעם לפעם, לדבריו, סייע לצעירה כספית. כאשר נפגשו השניים ביום שבת ביקשה ממנו הנערה שירכוש עבורה מכשיר אייפון חדש וכשהשיב לה כי ירכוש לה מכשיר משומש - איימה עליו שתתלונן נגדו במשטרה על כך שביצע בה מעשים מגונים לכאורה.

או אז, לטענתו, הוציא אותה בכוח ממכוניתו ואחר-כך עזב את המקום. כשהגיע לביתו החליט לשלוח לה מסרון הכולל הודעת התנצלות, אבל זה כבר היה ככל הנראה מאוחר מדי עבור אותה נערה, שיום למחרת הגישה תלונה במשטרה.

בידי חוקרי המשטרה תמונה שבה נראית אותה נערה מנשקת את הקומיקאי על לחיו, אבל מעבר לזה, כך לטענתו, לא היה כל מגע פיזי ביניהם. ורדה ברלד, אמו, הביעה תקווה ש"יהיה בסדר עוד כמה ימים; הוא תמים, נאיבי ומקסים ואנחנו יודעים שהוא לא עשה שום דבר רע".