בריינסוויי מזנקת: מכרה מערכת לבי"ח פסיכאטרי בהארוורד

בריינסוויי פרסמה תוצאות סופיות של מחקר קליני, הבוחן את השפעת הטיפול באמצעות מערכת ה-Deep TMS על חולי סכיזופרניה: כל המטופלים סיימו את תקופת הטיפול ללא כל דיווח על תופעות לוואי משמעותיות ונצפתה הטבה מובהקת בסימנים השליליים של המחלה בקבוצה שקיבלה טיפול אמת

חברת בריינסוויי חתמה על הסכם לשימוש במערכת שלה עם בית החולים מקליין שבבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד.

רונן סגל, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברה השוהה כעת בארה"ב, ציין כי "אנו שמחים מאד על הצטרפותו של בית החולים מקליין, שבבית הספר לרופאה של אוניברסיטת הרווארד, לעשרות הקליניקות שכבר מטפלות בטכנולוגיה ה- Deep TMS של ברינסוויי. הסכם זה מהווה נדבך חשוב ביותר והבעת אמון ראשונה במעלה ליכולות הטיפוליות של מוצרי החברה על ידי מרכז שהינו מהמובילים בעולם בתחום הפסיכיאטריה".

בנוסף, פרסמה היום ברינסוויי דיווח אודות תוצאות סופיות של מחקר קליני, הבוחן את השפעת הטיפול באמצעות מערכת ה- Deep TMS של ברינסוויי על חולים במחלת הסכיזופרניה. כל המטופלים סיימו את תקופת הטיפול ללא כל דיווח על תופעות לוואי משמעותיות ונצפתה הטבה מובהקת בסימנים השליליים של המחלה בקבוצה שקיבלה טיפול אמת. בקבוצת הביקורת לא נצפה שיפור משמעותי.

עוזי סופר, מנכ"ל החברה, (השוהה כעת בארה"ב): "אני שמח מאד כי המאמצים השיווקיים שלנו מבשילים לכדי מכירות במרכזים המובילים בארה"ב ובעולם כולו ולצד זה אנו מאד מתקדמים במישור הקליני באינדיקציות השונות. ברינסוויי זוכה להכרה עולמית הבאה לידי ביטוי באירועים רבים ולאחרונה, באירוע שזה עתה הסתיים בארה"ב לאתחול של 2 ניסויים קליניים רב מרכזיים עם עשרות רבות של חוקרים מובילים מכל העולם".