סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; ביטוח ישיר - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון, בכיכובה של שני כהן, מדורגת זה השבוע השני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת זה השבוע השני ברציפות הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.

בפרסומת נראית השחקנית שני כהן, המזכירה של סוכן הביטוח "שוקה", כשהיא נמצאת בסוכנות נסיעות ומנסה להזמין לשוקה נופש במלדיביים, ולבסוף מתפשרת על "כיכר החתולות" בירושלים, מכיוון שלקוחות רבים נוטשים את סוכנות הביטוח.

שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.2%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

בפרסומת נראה זוג יונים היושבים על ספסל בפארק ציבורי, מוצא פלאפון אבוד ומנסה להסביר לבעלת הפלאפון היכן הוא נמצא.

שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים בכ-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11%.

ירידה בהשקעה השבועית

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הפרסומת של חברת קרדיט יוניון, באמצעות משרד הפרסום MOMA, מותג חדש במדד, אמנם הגיעה למקום השני ברמת הזכירות, אולם למקום האחרון ברמת האהדה. ייתכן כי הדבר קשור בפרשה הקשורה לפרזנטור המופיע בפרסומת זו - ירון ברלד.

עוד ראוי לציין כי הפרסומת של רשת מקדונלד'ס, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, בכיכובו של יהודה ברקן והילד מיקו, נכנסה השבוע למדד הפרסומות למרות שלא שודרה כלל למעלה משבועיים. הפרסומת ירדה מאוויר לאחר שיוצרי הסרט והשחקן ששיחק את מיקו איימו לתבוע את מקדונלד'ס על שימוש לא חוקי בדמויות.

קמפיין משרד התקשורת, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה של כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

הקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת בזק, עם סכום גבוה משמעותית, שעמד על כ-1.9 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך משמעותית ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 471 (לעומת 521 בשבוע שעבר).

בנוסף, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-41.2 מיליון דולר (לעומת 40.6 מיליון דולר בשבוע שעבר).

פרסומות אהובות וזכורות 27/2/14
 פרסומות אהובות וזכורות 27/2/14