מישורים רכשה ב-7.1 מיליון דולר מרכז מסחרי בצפון קרוליינה

המרכז מניב תזרים מזומנים (NOI) של 770 אלף דולר בשנה ומושכר בשיעור של 76%

חברת מישורים , הנמצאת בשליטתו של איש העסקים גיל בלוטרייך, הודיעה הבוקר (א') כי רכשה את המרכז המסחרי Golden Gate Shopping Center הנמצא בעיר גרינסבורו בצפון קרוליינה.

המרכז המסחרי נרכש תמורת 7.1 מיליון דולר, מניב תזרים מזומנים שנתי של 770 אלף דולר בשנה - תשואה של כמעט 11% ושיעור התפוסה הנוכחי עומד על 76%. בין שוכרי העוגן ניתן למנות את רשת המכולות הגדולה בצפון קרוליינה Lion Food ורשת הציוד המשרדי Staples.

מרכז זה הינו המרכז המסחרי החמישי של מישורים בארה"ב, והיא מנהלת כ-81,000 מ"ר שטחים מסחרים בארה"ב ביחד עם שותף מקומי. למישורים מרכזים מסחריים בלאס וגאס - נבדה, בירמינהגיים - אלבמה, אורלנדו - פלורידה, וכעת בגרינסבורו - צפון קרוליינה. בשנה שעברה מכרה מישורים תמורת 20.3 מיליון שקלים מכרז מסחרי בלאס וגאס שנקנה ב- 12.7 מיליון שקל - העסקה שיקפה רווח של 140% תוך פחות משנתיים ותשואה שנתית על ההון המושקע (IRR) של 94%.

רמי שריקי, מנכ"ל מישורים: "אנו ממשיכים באסטרטגיה העסקית של מישורים לבסס ולהרחיב פעילות נדל"ן מניבה בארה"ב, לצד הפעילות המניבה בישראל ופעילות הייזום והמלונאות בקנדה. רכישת המרכז המסחרי הנוסף בצפון קרוליינה מתיישבת היטב באסטרטגיה לרכישת נכסים המניבים שיעור תשואה נאה במועד הרכישה, אשר קיים בהם פוטנציאל השבחה נדל"נית מיידי. הפוטנציאל שאנו מזהים במקרה זה נובע מנכס בעל דיירי עוגן חזקים, בו ניתן להעלות את שיעור התפוסה ואת מחירי השכירות, אשר יובילו לשיפור משמעותי של תזרים המזומנים מהנכס. כבר היום נבחנות חלופות בנקאיות למימון הנכס לאחר הרכישה, תוך החזרת ההון העצמי. אנו ממשיכים לבחון עסקאות נוספות על פי אסטרטגיה זו במטרה להציף ערך לבעלי המניות שלנו".