נגיחה שעלתה ביוקר: ניוקאסל קנסה את אלן פארדיו ב-100 אלף ליש"ט

בעקבות התקרית במשחק מול האל סיטי, במהלכה נגח המאמן בראשו של שחקן יריב ■ רק בתחילת העונה האריכה הקבוצה את חוזהו של המנג'ר עד 2020

הנהלת ניוקאסל יונייטד לא המתינה זמן רב מדי לפני שהחליטה לנקוט בצעדים משמעתיים כלפי מאמנה אלן פארדיו. שעות ספורות אחרי שנתפס במצלמות הטלוויזיה כשהוא נוגח בראשו של דייויד מיילר, שחקן האל סיטי, במשחק בין הקבוצות אתמול (שבת, 1-4 לניוקאסל), נקנס פארדיו על-ידי המועדון בסכום חסר תקדים של 100 אלף ליש"ט.

בניוקאסל נימקו את הקנס ב"התנהגות לא מתקבלת על הדעת" מצד פארדיו. יש לציין כי המאמן צפוי לעונש נוסף, כשיעמוד בפני ועדת משמעת של ההתאחדות האנגלית.

האירוע יוצא הדופן התרחש בדקה ה-72, בזמן שניוקאסל החזיקה ביתרון 1-3 על האל סיטי. פארדיו ומיילר התעמתו ליד קו החוץ, כאשר לפתע נראה המנג'ר שולח נגיחה בראשו של שחקן היריב. פארדיו הורחק ליציע, בעוד שמיילר זכה לכרטיס צהוב.

יש לציין כי פארדיו, 51, זכה בתחילת העונה הנוכחית לאמון גדול מצד הבעלים של ניוקאסל, מייק אשלי, כשהוחתם על הארכת חוזה לשמונה עונות נוספות, עד שנת 2020, בחוזה המוערך ב-1.5 מיליון ליש"ט לעונה.

אגב, זו לא הפעם הראשונה שפארדיו מעורב באירועים אלימים. בעונה שעברה הוא נקנס ב-20 אלף ליש"ט והורחק לשני משחקים, בעקבות תקרית במהלכה דחף קוון במשחק מול טוטנהאם.