מוטי מקסימוב רכש קומה במגדל מאייר בת"א ב-43.5 מ' ש'

‎‎איש העסקים היהודי קנדי רכש את הקומה ה-31 במגדל, שמשתרעת על פני 800 מ"ר ברוטו ■ לפני כחצי שנה רכש מקסימוב 12 דירות בפרויקט בהיקף כספי כולל של יותר מ-100 מיליון שקל

‎‎איש העסקים היהודי קנדי מוטי מקסימוב רכש קומה שלמה במגדל מאייר ברוטשילד בת"א ב-43.5 מיליון שקל. מדובר בקומה ה-31 במגדל המתנשא לגובה 42 קומות. הקומה כולה, המחולקת על פי התכנון המקורי לכמה דירות, משתרעת על פני 800 מ"ר ברוטו. את הקומה רכש מקסימוב באמצעות חברת ‏IRONSTONE CAPITAL‏ הנמצאת בבעלותו.

עסקה זו, בצירוף מחצית המ"ר של שטחי המרפסות בקומה שנרכשה שעומדות על כ-48 מ"ר, משקפת שווי של כ-53 אלף שקל למ"ר.

אין זו העסקה הראשונה שמבצעת החברה במגדל. לפני כחצי שנה דווח על עסקה נוספת שבה רכש מקסימוב 12 דירות בפרויקט בהיקף כספי כולל של יותר מ-100 מיליון שקל. אחת הדירות שנרכשו באותה עסקה הייתה מיועדת למקסימוב עצמו, דירה בשטח כ-800 מ"ר המשתרעת על פני קומה שלמה, הקומה ה-29, עם 4 מרפסות בשטח 12 מ"ר כל אחת. דירה זו נרכשה ביולי שנה שעברה בעבור כ-44 מיליון שקל. עסקה זו שיקפה שווי של כ-53.4 אלף שקל למ"ר.

מי שייצג את חברת ‏IRONSTONE CAPITAL‏ בעסקה מול יזמי המגדל, חברת ברגרואין רזידנטיאל, הוא עו"ד בני ברץ ממשרד פרל-כהן-צדק-לצר-ברץ. אכלוס המגדל הממוקם בשדרות רוטשילד בתל אביב-יפו צפוי עוד כשנה.

סגן נשיא ‏IRONSTONE CAPITAL‏, אלכסנדר פיינברג, התייחס לעסקה ואמר: "בעקבות שביעות הרצון שלנו מהעסקה הקודמת שביצענו בפרויקט קיבלנו החלטה אסטרטגית לחזק את השקעתנו ואני שמח שיכולנו לעשות זאת בזמן קצר. יש לנו אמון גדול בהשקעה בפרויקטים יוקרתיים במיוחד בישראל והחברה תמשיך להשקיע באלו גם בעתיד". בחברה היזמית של המגדל, ברגרואין רזידנטיאל, אישרו את פרטי העסקה.

מגדל מאייר ברוטשילד, הנבנה בפינת הרחובות רוטשילד-אלנבי, תוכנן על ידי אדריכל העל ריצ'ארד מאייר, וכולל 42 קומות ו-141 דירות. המגדל כולל בריכת שחייה חצי אולימפית, ספא, טרקלין למנוחה ועסקים, לובי בגובה 13 מטר, מרתף יינות עם תאים פרטיים לדיירים, חמש מעליות מהירות עם מערכת זיהוי ביומטרית, שש קומות של חניה תת קרקעית ושירותי שמירה וקונסיאז'‏‎.

החברה היזמית, ברגרואין רזידנטיאל, היא בבעלותם של המיליארד האמריקאי, ניקולאס ברגרואין, קבוצת חג'ג', שבשליטת צחי ועידו חג'ג', וחברת האחים כהן. החברה המבצעת של המגדל היא א.דורי‎.‎‏