השיחה: רמי לוי ואיזי שרצקי מרימים כוסית

מי הגיעו לאירוע של ג'וני ווקר? ■ מי היו חלק מהנציגות הישראלית המכובדת בנאסד"ק? ■ וגם: מה עשה סילבן שלום בקריית גת?

במסעדת "יפו תל-אביב" התכנסו ביום שני בערב אורחים בני-מזל שהוזמנו לארוחת תענוגות מלווה במשקאות של מותג הוויסקי ג'וני ווקר, בווריאציות מיוחדות. השף חיים כהן הופקד על המנות, ועל הבר כיכב אריק לורנזו. לורנזו, הברמן של מלון סאבויי בלונדון, הוא אלוף עולם במיקסולוגיה מטעם חברת דיאג'ו העולמית שעוסקת בייצור, מכירה ושיווק של משקאות אלכוהולים, ומוכתר שנה אחר שנה ברשימת 100 המשפיעים בלונדון.לורנזו מוזמן לשמש כברמן באירועי יוקרה, בין היתר, של אירועי הפורמולה 1, השקות בינלאומיות של קרטייה ועוד אירועים ברחבי העולם. כמו כן, לורנזו מנהל את הבר הפרטי במשכנם של הזמר אלטון ג'ון ושל השחקן סמואל ל. ג'קסון. נהנו מהערבובים: מדי ואיזי שרצקי; רמי לוי, שדיבר על שורשיו הבוכרים עם השף כהן, שמתברר כי הוא חולק שורשים דומים; איל וולדמן, שהזמין בקבוקי ג'וני גולד ליאכטה שלו והתעקש לשלם עליהם ולא לקבל אותם במתנה; לימור גנות, מנכ"לית קבוצת אלון; ארנון תורן; אסף איבניר, מנכ"ל IBBL Spirits; חוה אלברשטיין; שלומי שבן; אורנה בנאי ועוד.

ידידיו העסקיים של שכטמן

פרופ' דן שכטמן, חתן פרס נובל ואחד המועמדים לתפקיד נשיא המדינה, התארח בשני בערב במועדון העסקי אקדמי של אגודת הידידים של אוניברסיטת תל-אביב. כשנשאל שכטמן על כוונתו להתמודד על תפקיד נשיא המדינה אמר: "זה לא בא ממני. כשאמרו לי: 'תציג מועמדות', אמרתי, 'מה אני צריך את זה? החיים שלי כחתן פרס נובל טובים'. אבל אז קראתי את דוח טאוב על מגמות בנושא השכלה, תעסוקה והכנסה, ואנשים שכנעו אותי. לא אגיד שאני נהנה מכל שלב של הדרך, אבל אני פוגש הרבה אנשים מעניינים ומקבל הרבה תמיכה. אני חושב שממעמד הנשיא אני אוכל להשפיע יותר. אני מקדיש את שארית חיי למען אזרחי ישראל. בשבילי זה לא קידום".

אמנון דיק ויוסי ביינארט / צילום: קובי קנטור
 אמנון דיק ויוסי ביינארט / צילום: קובי קנטור

אמנון דיק ויוסי ביינארט

לאחר הנאום, קם מהקהל אופיר פז-פינס, לשעבר שר הפנים, והודיע על תמיכה במועמדותו. בין המשתתפים באירוע: נשיא אוניברסיטת תל-אביב, פרופ' יוסף קלפטר; יו"ר אגודת הידידים, אמנון דיק; מנכ"לית אגודת הידידים, סיגל אדר; מנהלת המועדון העסקי-אקדמי, דנה רכטמן; יוסי ביינארט; רות ויצחק מנור; עודד גרא; פרופ' יובל לוי ורעייתו גבריאלה (דה ליאו) לוי; שוקי שוורץ; אבי שומר; שולה רקאנטי ועוד.

אלו שפותחים, ואלו שסוגרים

מנכ"ל משרד הכלכלה, עמית לנג, פתח אתמול (ג') את המסחר בנאסד"ק, לכבוד ועידת Israel Dealmakers שנערכת בניו-יורק. הוועידה כוללת יומיים של דיונים ומתארחים בה בכירי חברות בתחומים צומחים. ליוו את לנג: יזהר שי, אסף חוצמאני והשחקנית נועה תשבי. את המסחר אתמול סגרה אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, באירוע שנערך לרגל יום המעשים הטובים הבינלאומי. במסגרת יום המעשים הטובים הבינלאומי, שייערך ב-50 מדינות ברחבי העולם, ייצאו עשרות אלפי בני אדם לבצע מעשים לטובת הזולת.

שרי אריסון, בניה, כלותיה ונכדותיה עם מנהלי הקבוצה / צילום: נאסדק
 שרי אריסון, בניה, כלותיה ונכדותיה עם מנהלי הקבוצה / צילום: נאסדק

משפחת אריסון והמנהלים הבכירים בקבוצה

טרום אירועי יום המעשים הטובים הבינלאומי, אריסון תצא עם אוטובוס של מתנדבים מהטיים סקוור למעשים טובים ברחבי העיר. ליוו את הבוסית: אפרת פלד, יו"רית ומנכ"ל אריסון השקעות; ג'ייסון אריסון, יו"ר הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון שהגיע עם אישתו אליטל ובתו; מאיר ויצ'נר, סמנכ"ל אסטרטגיה באריסון השקעות; דיויד אריסון, סמנכ"ל קשרים בינלאומיים עסקיים, מלווה באישתו, דורין, ובבתו; שלומית דה-פריס, מנכ"לית הקרן; קינן רבינו, סמנכ"ל מיזמי חזון; תמר בן רובי, מנהלת שיווק ותקשורת; וזאק מרום מנהל קשרים בין לאומיים.

סופו בקלילות

שחקני קבוצת הכדורסל של מכבי תל-אביב, המאמנים וחברי ההנהלה, ביקרו לאחרונה במפעל של הספונסרית שלהם, חברת החלונות והדלתות קליל, הנמצא בכרמיאל. מנכ''ל המפעל אריה (ריצ'י) ריכטמן, סייר עם השחקנים בפסי הייצור של האלומיניום במפעל. במסגרת הסיור הסביר ריכטמן לשחקנים על תהליך ייצור האלומיניום ועל המוצרים שהמפעל מייצר, ואף החליט לבדוק איזה משקל יכולה המלגזה שבמפעל להרים.

אריה ריכטמן סופוקליס שחורציאניטיס / צילום: מורג ביטן
 אריה ריכטמן סופוקליס שחורציאניטיס / צילום: מורג ביטן

ריכטמן נוהג, סופו על המלגזה

לצורך הניסוי עלה על המלגזה הסנטר הענק של מכבי סופוקליס שחורציאניטיס (סופו). במקום גם נערכה תחרות קליעות שבה נטלו חלק שחקני כדורסל חובבים מקרב עובדי המפעל, והקלע המצטיין זכה למקום כבוד, על הפרקט, למשחקי מכבי למשך העונה הקרובה. היו קלילים והגיעו לכרמיאל: גיא גודס; גיא פניני; טיריס רייס; דווין סמית; ריקי הקמן; אנדריאה ז'יז'יץ; דייויד בלו; וניקולה וויצ'יץ'.

גמון מרבה בשמחה

ג'יל גמון, מנכ"ל חברת סוגת, עמית מסד מנכ"ל אלון מרכזי אנרגיה וישראל יניב מנכ"ל דור אלון, ערכו אתמול טקס לציון להשלמת פרויקט הזרמת גז טבעי למפעל סוגת בקריית גת. אורח הכבוד באירוע היה שר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, סילבן שלום. כמצוות חג הפורים, ומאחר שכבר נכנס אדר, הרבו המתכנסים בשמחה.

גיל ג'מון וסילבן שלום / צילום: אדי ישראל
 גיל ג'מון וסילבן שלום / צילום: אדי ישראל

גיל ג'מון וסילבן שלום

הגיעו לתמוך ולהביע הערכה לתעשייה ולסביבה: ראש עיריית קריית גת, אבירם דהרי; דיויד פרנקלין, המנכ"ל לשעבר של סוגת ומהוגי הפרויקט; שמואל תורג'מן, מנכ"ל נתג"ז; ואלי משגב, מנכ"ל אלון חיפושי גז.