הוצאות הח"כים על "קשר עם הציבור": מי הוציא 72 אלף ש'?

הוצאות הח"כים על "קשר עם הציבור" נחשפות: מי הוציא ב-2013 2,190 שקל על ביפר, ומי הוציא מעל ל-4,000 שקל על עיתונים?

שיאן ההוצאות בכנסת בגין "קשר עם הציבור" הוא ח"כ אברהם מיכאלי מש"ס, עם תקציב של 71,908 שקל. בפירוט התקציב נמסר כי 2,190 שקל הם עבור מנוי ביפר, 3,018 שקל הוצאות תקשורת, 1,688 מנוי אינטרנט, 9,790 שקל על 3 מחשבים ו-1,244 על ציוד משרדי.

הנתונים נחשפים היום (ה') על-ידי הכנסת, במסגרת פרסום תקציב הוצאות הקשר עם הציבור של חברי הכנסת השונים ב-2013, אשר מורכב מהתקציב הבסיסי, תוספת בגין לשכה פרלמנטרית חיצונית, התפקיד שבו נושא חבר הכנסת, משך כהונתו במהלך השנה, העברת עודפי תקציב שלא נוצל משנה קודמת (להוציא מעבר בין שתי קדנציות) ועוד. יש לציין שלכל חבר כנסת ישנו תקציב המוענק לו, ואף חבר כנסת לא חרג מהתקציב.

מלבד ח"כ מיכאלי, גבוה ברשימה נמצא גם ח"כ אמנון כהן מש"ס, עם 64,549 שקל ( 4,099 שקל הוצאות תקשורת, 4,078 שקל על עיתונים, 2,504 שקל ציוד משרדי ו-13,367 שקל תחזוקת מחשבים).

גם יו"ר האופוזיציה, יצחק (בוז'י) הרצוג, ברשימת בעלי התקציב הגבוה, עם 63,320 שקל (5,109 שקל על הדפסות ופרסומים, 6,198 שקל הוצאות תקשורת ו-5,191 שקל אתר אינטרנט ורשתות חברתיות).

חנא סוויד מחד"ש הוציא על קשר עם הציבור סכום של 64,253 שקל (1,290 שקל על כיבוד קל, 5,900 שקל על אתר אינטרנט ורשתות חברתיות, 8,579 שקל על שני מחשבים ו-1,075 שקל לציוד משרדי).

מנגד, ראש הממשלה בנימין נתניהו הוציא 1,137 שקל על קשר עם הציבור (כולם על מנוי אינטרנט) ושר האוצר יאיר לפיד 875 שקל (על ציוד משרדי). שר הכלכלה נפתלי בנט הוציא 7,955 שקל, בעיקר על מחירם של שני מחשבים.

מחוברים לעם
 מחוברים לעם