הקהל של מנצ'סטר יונייטד שוב נגד הגלייזרים

הסיבה הפעם: הכוונה של המועדון להשאיר את מחירי המנויים בעונה הבאה באותה רמת מחירים, גם את הקבוצה לא תעפיל לצ'מפיונס ליג

אחרי תקופה ארוכה של רגיעה, בעלי מנצ'סטר יונייטד, משפחת גלייזר האמריקאית, מסתכנת שוב בהעלאת חמתו של הקהל שלהם: לאחר שבשבוע שעבר פורסם בעיתונות באנגליה כי "השדים האדומים" מתכוונים להשאיר בעונה הבאה את מחירי המנויים על אותה רמת מחיר, גם במידה והקבוצה לא תצליח להעפיל לליגת האלופות ותסתפק בהופעה במפעל המשני (הליגה האירופית), ארגון האוהדים של הקבוצה ‏Manchester United Supporters Trust‏ ערך סקר בקרב 800 מנויים, בו 73.5% מהנשאלים טענו כי גזירה כזאת בוודאות תשפיע על ההחלטה שלהם האם לחדש או לא את המנוי לאולד טראפורד בעונה הבאה.

יונייטד מוכרת מנויים בהם היא גובה מראש כסף עבור כל משחקי הקבוצה - גם בפרמיירליג, גם במפעל האירופי וגם בגביעים השונים (גביע הליגה והגביע האנגלי). השיטה הזאת עומדת תחת ביקורות רבות עקב העובדה שהיא מכריחה בעצם אוהדים לרכוש כרטיסים לכל משחק גביע זניח. מחירי המנויים בעונה הנוכחית נעו בין 532 ל-950 ליש"ט.

על-פי "האינדיפנדנט", ביונייטד עשויים כעת, גם לאור תוצאות הסקר האחרון - לשקול האם להוציא לחלוטין את הליגה האירופית מהמנויים של העונה הבאה, ולמכור למשחקים אלו אך ורק כרטיסים בודדים.

יונייטד מדורגת נכון לעכשיו במקום השביעי בפרמיירליג, ממנו מעפילים לליגה האירופית - אך רחוקה מאד (12 נקודות, לפני שני משחקים חסרים של מנצ'סטר סיטי) מהמקום הרביעי, שמבטיח השתתפות במוקדמות ליגת האלופות ב-2014/15.