השיחה: מנור גינדי חוזר לאופנה

מי הגיעו לפתיחת שבוע האופנה בתל-אביב? ■ מי חגגו עם פורום עמיתי בלינסון? ■ וגם: מי התארחו בפסטיבל של פתאל באילת?

בחגיגת אופנה מושקעת נפתח אמש (א') שבוע האופנה GINDI TLV FASHION WEEK 2014 במתחם TLV fashion mall בשוק הסיטונאי בתל-אביב. חובבי אופנה ומינגלינג לא נרתעו מהגשם והגיעו לצפות בתצוגת אופנה של בית האופנה האיטלקי הנודע מיסוני, אשר היוותה את יריית הפתיחה לשלושה ימים עמוסים, שבמהלכם יועלו 22 תצוגות אופנה של מיטב מעצבי האופנה הישראלים. את הערב אירחו: זאב שטיין, מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, מנור גינדי, מנכ"ל משותף ומבעלי גינדי השקעות, ושותפיו בחברה אורי לוי, כפיר גינדי ואייל פרידמן.

מארק ולילך טופילסקי / צילום: יוסי כהן
 מארק ולילך טופילסקי / צילום: יוסי כהן

מארק ולילך טופילסקי

טעמו פינגר פוד, השיקו כוסות בירה הייניקן נותנת החסות של הערב, והרגישו בחו"ל: פרנקה סוזאני העורכת הראשית של "ווג" איטליה, שהגיעה במיוחד ארצה להתרשם מהאופנה הישראלית; רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב-יפו ורעייתו יעל; צביקה אורן, נשיא התאחדות התעשיינים; ירון הראל, יו"ר איגוד תעשיית האופנה והטקסטיל בהתאחדות התעשיינים; רמזי גבאי, יו"ר מכון הייצוא שהגיע עם רעייתו ובתו; מירי חבס ודנה אונגר, בעלות בוטיק AMOR המייצגות את בית האופנה מיסוני; פרופ' יולי תמיר, נשיאת שנקר; מימי נופך-מוזס; ג'ודי ניר-מוזס-שלום; סיליה גולד, רעייתו של שגריר בריטניה בישראל; אליעזר וטובה פישמן ובתם רונית; לילך אשר-טופילסקי ובעלה מארק טופילסקי; שמואל פרנקל; בת אל גינדי רעייתו של מנור והוריה; סולי ושרי סקאל; ויוי אירני; ד"ר ציפי לנדאו מלווה בבתה יעל; רוית ועופר נמרודי; משה פטרבורג; אלכס גלעדי ומצדה זאבי; יגאל אהובי ובת זוגו גלית גוטמן שהגיעה לבושה בשמלה לבנה; שלמה ועתליה שמלצר; לי גרבנאו ובעלה עומר דנקנר; חיים ומיכל סקאל; דני ומימי לוזון; מרסלו בורלון; המעצב שי שלום; מיקי בוגנים; רונית רייכמן ורבים נוספים. על כל ההפקה המושקעת ניצח ביד רמה מוטי רייף. מחוץ למתחם נערכה הפגנה של רוכשי דירות של גינדי, שצעקו כי הם לא רוצים את הדירה אלא את כספם בחזרה. בתום התצוגה המשיכו אנשי שבוע האופנה לאפטר פארטי במלון עלמה.

גלנט וגינת למען בילינסון

בבוקר שישי האחרון התכנסו מוזמנים רבים במלון הילטון תל-אביב, כדי לחגוג שנה להיווסדו של פורום עמיתי בילינסון. אלוף (מיל') יואב גלנט נשא בפני הבאים הרצאה שעסקה בהערכת המצב הביטחונית במציאות אסטרטגית משתנה; רפי גינת, מנכ"ל ערוץ 10, סיפר על סדרת הטלוויזיה שצולמה בבילינסון "בייבי בום", ופרופ' ג'ק בניאל דיבר על רובוטיקה ברפואה.

ערן הלפרן פנחס כהן ויואב גלנט / צילום:פז בר
 ערן הלפרן פנחס כהן ויואב גלנט / צילום:פז בר

ערן הלפרן, פנחס כהן ויואב גלנט

נהנו גם מארוחת בוקר: פנחס (פיני) כהן, יו"ר הוועד המנהל של ידידי מרכז רפואי רבין; ד"ר ערן הלפרן, מנהל המרכז הרפואי; אורלי מסקין, מנכ"לית עמותת הידידים; חיים הורביץ; אביבית פלג; נאוה ברק ושלום זינגר; יורם פטרושקה; דניאל חוסידמן; ורדה ובעז דותן; זאב גוטמן; דליה ויוסי פרשקר; אסתר אלדן; עו"ד פנחס רובין; רפאל מהודר; עינב אדיב ברר, בעלים ומנכ"לית חברת DPL; יעל גית, שותפה של גיורא עופר בקרן להב, ורבים נוספים.

פתאל מציג: רוק דרומי

כ-1,500 חובבי מוזיקת רוק הגיעו בסוף השבוע ל"פתאל רוק פסטיבל" באילת. הפסטיבל, פרי יוזמתו של מנכ"ל רשת פתאל, ראובן אלקס, מתקיים זו השנה השנייה ברציפות. דוד פתאל, בעלי הרשת, הגיע לפסטיבל ישירות מכנס המלונאות בגרמניה יחד עם בנו נדב. בין אלו שהדרימו, ולא כדי להתרשם מספינות נשק: עופר איתני, יו"ר רשת ביתילי ומוטי סלע, מנכ"ל אשטרום, שלאחרונה משתפים פעולה במתחם הריהוט שהקימו על חורבות חנות קיקה בנתניה; סולי סקאל; רועי לב, מנהל פיתוח עסקי בקבוצת גלובוס גרופ; בנט קפלן, הבעלים של רשת גלובוס מקס, שאף פרגן לעובדים שלו והזמין אותם לפסטיבל. בין האמנים שזכו למחיאות כפיים: עברי לידר ונינט; כנסיית השכל; קרולינה ואברהם טל, שבאופן ספונטני עלה גם להופיע עם הדג נחש; עילי בוטנר; חמי רודנר; אפרת גוש; יהלי סובול ואריק ברמן.

יוסטוס מנצח על ברהמס

פסטיבל ברהמס של הסינפונייטה הישראלית נפתח בשבת האחרונה בבאר-שבע. הפסטיבל זכה לעניין רב בקרב אנשי עסקים שוחרי תרבות מהארץ ומהעולם, בעיקר בזכות המנצח יוסטוס פרנץ, מגדולי המנצחים באירופה. הגיעו להאזין ופגשו את מנכ"ל הסינפונייטה, עופר סלע: קונסול השגרירות ההונגרית בישראל, ד"ר קלמן סולטז; אתי וכפיר לוצאטו, הבעלים של חברת לוצאטו את לוצאטו; מנכ"ל תיאטרון באר-שבע, שמוליק יפרח; שר החינוך לשעבר אהרון ידלין ועוד. סטפן בורגס, מנכ"ל כימיקלים לישראל וחברו הטוב של יוסטוס, שהיה אמור להגיע לקונצרט הפתיחה, הודיע ברגע האחרון כי נסיעתו לחו"ל התארכה ולכן יצליח להגיע רק לערב השני של הפסטיבל.