שלמה כפיר יתמודד מול יהודה ויצמן על ראשות ועד עובדי בזק

הסתיים השלב הראשון בבחירות לוועד בזק, ובשבוע הבא ייערך השלב השני של הבחירות ובו יבחרו כלל העובדים במי שיעמוד בראש הוועד, מבין חמשת המועמדים שנבחרו לייצג את העובדים בחטיבות השונות

הסתיים השלב הראשון בבחירות לוועד העובדים בבזק. ביום חמישי בשבוע הבא ייערך השלב השני של הבחירות ובו יבחרו כלל העובדים במי שיעמוד בראש מזכירות הוועד, מבין חמשת המועמדים שנבחרו לייצג את העובדים בחטיבות השונות.

ארבעה מתוך החמישייה נבחרו כצפוי: איציק בסלואו בחטיבת המטה, יאיר ברזאני בצפון, שלמה כפיר במחוז תל אביב ושאול שם טוב במחוז מרכז. בחטיבת ירושלים והדרום נבחר יהודה ויצמן, שהוא מקורבו של חבר החמישייה מוטי כהן, יריבו של שלמה כפיר, שיצא מהמרוץ כרגע בשל העובדה שהושעה מתפקידיו בבזק לאחר שנמצא אשם בבית הדין של החברה, בעקבות הוצאת דיבה על אחד מהסמנכ"לים.

כעת ממתינים כולם לראות מה יעלה בבחירות לראשות החמישייה, לאחר שיהודה ויצמן הודיע על כוונתו להתמודד מול כפיר על הנהגת העובדים. ויצמן נבחר כאמור לחמישייה על ידי עובדי מחוז ירושלים והדרום, ובתוך החטיבה שלו, חברי רוצים לראות אותו מתמודד נגד כפיר. היום הוא הודיע שאכן הוא מתכוון להתמודד והפיץ הודעה לכל העובדים.