סמנכ"ל קשת ירון גת ירצה בכנס PromaxBDA האירופאי

סמנכ"ל הפרומו והקידום של קשת הוא הישראלי היחיד שמשתתף בכנס שנחשב לזירה היוקרתית ביותר בתחום הקידום בעולם ■ מנכ"ל קשת אבי ניר יהיה אחד הדוברים המרכזיים ביריד מיפ טי.וי שיערך בחודש הבא בעיר החוף קאן שבצרפת

ירון גת, סמנכ"ל הפרומו והקידום של קשת, הוזמן להרצות בכנס PromaxBDA האירופאי, שנחשב לזירה היוקרתית ביותר בתחום הקידום בעולם. גת, הישראלי היחיד שמשתתף בכנס, יעביר הרצאה ובה ישוחח על החיבור בין קמפיינים טלוויזיוניים לרשתות החברתיות. הוא צפוי להציג קמפיינים בעלי חיבור לפלטפורמות חברתיות כמו "קמפיין הספירה לאחור" של האח הגדול (עונה 5) וקמפיין "הכוכב הבא". מדובר בנושא שהולך והופך קריטי יותר ויותר בתעשיית הטלוויזיה העולמית.

ארגון PromaxBDA מקיים כנסים ואירועים בינלאומיים לתעשייה ברחבי העולם, כאשר שני הכנסים המרכזיים מתקיימים פעם בשנה בארה"ב ובאירופה. קהילת Promax מייצגת יותר מ-10 אלף חברות ויחידים מהתעשייה העולמית ונחשבת למשאב העולמי המוביל בתחומי הקריאייטיב לפיתוח וחדשנות בעולמות התקשורת, השיווק והמדיה.

גת אמר, כי "פעילויות הקידום שלנו הצליחו למשוך תשומת לב עולמית. זה כבוד גדול וכיף גדול להראות לעולם עד כמה התעשייה שלנו חדשנית ומגניבה".

בתוך כך נודע כי מנכ"ל קשת אבי ניר יהיה אחד הדוברים המרכזיים ביריד מיפ טי.וי שיערך בחודש הבא בעיר החוף קאן שבצרפת. השנה ישראל תהיה מדינת הנושא בכינוס הטלוויזיה הגדול, וניר, זוכה פרס האמי על חלקו בהפקת הסדרה האמריקאית "הומלנד" המבוססת על "חטופים", ידבר על הציפיות המשתנות של הצופים ואיך לעודד חדשנות בכדי לעמוד בקצב של הקהל הדינמי.