קונדואיט שכרה 4,400 מ"ר בפארק המדע ב-45 ש' למ"ר

מדובר בשתי קומות ברמת מעטפת ו-160 חניות ■ אפריקה ישראל השלימה את שיווק הבניין

חברת התוכנה קונדואיט שכרה לאחרונה מחברת אפריקה ישראל נכסים שתי קומות משרדים בשטח 4,400 מ"ר בבניין אילן רמון, שבנייתו הושלמה לאחרונה בפארק המדע קרית ויצמן בנס ציונה. הסכום שתשלם קונדואיט עומד על 45 שקל למ"ר. ההסכם נחתם לתקופה של עשר שנים וכולל 160 חניות, ואופציה להשכרת 2,000 מ"ר נוספים בבניין החדש שנבנה כעת בסמיכות וצפוי להתאכלס בסוף השנה. המשרדים שהושכרו הם במצב מעטפת. קונדואיט תשקיע כספים נוספים בהתאמות השטחים לצרכיה.

בכך השלימה החברה את שיווק כל שטחי המשרדים בשלב א' של הבניין, שהוקם בהשקעה כוללת של 140 מיליון שקל. הבניין כולל שטח של 20 אלף מ"ר שבהם 6 קומות משרדים, קומת מסחר, שתי קומות מרתף המיועדות לאחסון ו-612 מקומות חניה. רוב החברות השוכרות בבניין הן חברות היי-טק וביו-טק, ובהן חברת Stanley Black & Decker וחברת Johnson & Johnson האמריקאיות, חברת ההיי-טק הישראלית ooVoo ובנק לאומי. המתווך בעסקה היה ג'קי מוקמל מחברת מאן נכסים. את אפריקה ישראל נכסים ייצג עו"ד אבי בן יעקב ממשרד וקסלר ברגמן.

בתחילת השנה הושלם מיזוג חטיבת Client Connect של קונדואיט עם חברת פיריון. שוויה של החברה הממוזגת עומד על 2.9 מיליארד שקל. לפני חודש חתמה פיריון עם קבוצת עזריאלי על הסכם שכירות של שלוש קומות בשטח כולל של 10,000 מ"ר ו-300 חניות, במרכז עזריאלי בחולון. דמי השכירות מוערכים ב-50-70 שקל למ"ר.