אחד המשחקים הממכרים באייפון Threes - מגיע לאנדרואיד

הרעיון במשחק הוא לייצר שלשות מהמספרים שקופצים על לוח המשחק ■ מחיר המשחק באייפון עומד על 2 דולר ובאנדרואיד בישראל מחירו עומד על 6.90 שקל

אחד המשחקים הממכרים בתקופה האחרונה באייפון נחת אתמול סוף סוף באנדרואיד. מדובר במשחק Threes, שכשמו כן הוא והרעיון הוא לייצר שלשות מהמספרים שקופצים על לוח המשחק.

הלוח מורכב מ-16 ריבועים, כשהמטרה היא למזג אריחים שמופיעים על הריבוע כדי לייצר שלשות על-ידי חיבור בין מספרים זהים - 3 ל-, 6 ל-6, 12 ל-12 והלאה. אך כדי להגיע לספרה 3, צריך למזג בין ספרה 1 ל-2, שהן היחידות שאינן דומות. הבעיה היחידה היא שאי אפשר להזיז כל אריח בנפרד, אלא שכל לוח המשחק זז יחד למעלה, למטה, ימינה או שמאלה, וכך בכל תזוזה כזו נכנס אריח חדש ללוח המשחק. מדובר במעין משחק פאזל קטן, שנגמר כשכל המסך מתמלא ואז נעשית פעולת חישוב הנקודות על סמך המספרים שנשארו על הלוח.

הרעיון נשמע אולי מוזר, אך בהחלט מדובר במשחק פופולרי במיוחד. המשחק מדורג בין 15 האפליקציות בתשלום המובילות לאייפון ובין 30 האפליקציות בתשלום המובילות לאייפד, לפי נתוני אתר AppData. בנוסף, הוא מדורג במקום הראשון ב-43 מדינות בקטגוריית משחקי קלפים וב-17 מדינות בקטגוריית משחקי פאזל, לפי אתר AppAnnie.

מאחורי המשחק לא עומדת חברה גדולה כמו רוביו במקרה של אנגרי בירדס או King במקרה של קנדי קראש אלא שלושה מפתחים פרטיים. לכבוד השקת המשחק באנדרואיד (אותו ניתן להוריד כאן), החברה שחררה מספר נתונים מדהימים על המשחק. כך, זמן המשחק הממוצע למשתמש הוא 20 וחצי דקות ו-144 משחקונים בממוצע למשתמש. עוד עולה מהנתונים כי כ-50% מהמשתמשים מגיעים מארה"ב ואחריה ניצבת סין שמייצגת כ-14% משחקי Threes, אך רק 1.6% מהם משלמים על המשחק, מה שמצביע על שיעור פיראטיות של 93%.

מחיר המשחק באייפון עומד על 2 דולר ובאנדרואיד בישראל מחירו עומד על 6.90 שקל.

)