סלקום עורכת כנס מקצועי בנושא מגמות בשוק התקשורת

בכנס "מדברים עתיד" שמיועד ללקוחות עסקיים של סלקום, בכירים ומומחים מתעשיית ההיי-טק ירצו על החידושים, הטרנדים והמגמות העתידיות בשוק התקשורת, ובמהפכות הטכנולוגיות העתידיות

חברת סלקום עורכת בחודש הבא כנס שייקרא "מדברים עתיד". האירוע ייערך בתיאטרון הבימה וישתתפו בו בכירים מובילים ומומחים מתעשיית ההיי-טק, שירצו על החידושים, הטרנדים והמגמות העתידיות של עולם התקשורת, ויעסקו בהתפתחות הצפויה בשוק התקשורת בישראל ובמהפכות הטכנולוגיות העתידיות. הכנס מיועד ללקוחות עסקיים של החברה.

בין המשתתפים באירוע ניתן יהיה למצוא את מולי אדן, סגן נשיא בכיר באינטל ונשיא אינטל ישראל; קרן אלעזרי, אנליסטית וחוקרת בתחום הסייבר; ריקי דרורי, סמנכ"לית השיווק של גוגל במזרח ודרום אירופה, אפריקה והמזרח התיכון; רון גורה, מנהל מרכז החדשנות של eBay בישראל, ועוד.

ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום: "לאור ההצלחה הגדולה של הכנס בשנה שעברה ולאור הביקוש הגבוה מצד לקוחותינו העסקיים, החלטנו לערוך גם השנה כנס להעשרה מקצועית עם דוברים מעניינים וייחודיים שישלבו בין הפן העסקי לבין תחומי חיים שונים. במסגרת הכנס נעסוק במגמות עתידיות של שוק התקשורת ובעתיד עולם התקשורת הישראלי, כל זאת על רקע תקופה דינמית של תחרות מוגברת ושינויים רגולטורים עזים".

כנס סלקום ללקוחות עסקיים מתקיים זו השנה השלישית, השנה כנס "מדברים עתיד" יעסוק גם באופן שבו מגוון מוצרים עתידיים ומוצרי תקשורת מתקדמים משתלבים בעסקים ובאופן שבו ניתן למנף ולשדרג את העסק בשוק תחרותי, דינמי ומשתנה.