ספי עובדיה מונה למנהל מחלקת החדשות של גלי צה"ל

עובדיה החל את עבודתו העיתונאית בגלי צה"ל כחייל ומאז מילא שורה של תפקידים עיתונאים בהם, כתב כנסת וכתב ספורט, עורך ומגיש משדרי אקטואליה ויומנים

ספי עובדיה מונה למנהל מחלקת החדשות של גלי צה"ל. מפקד התחנה הצבאית ירון דקל מינה הבוקר (א') את עובדיה, כתב הכנסת של גל"צ, לתפקיד הבכיר במקום גלית אלטשטיין, שתשתלב במערך המגישים הבכירים בתחנה.

עובדיה, (29), החל את עבודתו העיתונאית בגלי צה"ל כחייל ומאז מילא שורה של תפקידים עיתונאים בהם, כתב כנסת וכתב ספורט, עורך ומגיש משדרי אקטואליה ויומנים. המינוי הינו תוצאה של תהליך, שנפתח בקול קורא פנימי שמפקד גל"צ פרסם בתחנה לפני כשלושה שבועות. מגלי צה"ל נמסר, כי עובדיה נבחר מבין כמה מועמדים.

בחירתו של עובדיה היא חלק מרצף מינויים שהוביל דקל בו הוא מביא לקדמת הבמה ולתפקידים בכירים את הדור הצעיר של התחנה. בין היתר קידם דקל את אסף ליברמן למגיש "בוקר טוב ישראל", עילי לוין עורך "בוקר טוב ישראל", יונה לייבזון כתבת הכלכלה ומגישת התוכנית "יהיה בסדר" ואת שיבל כרמי מנצור, קריין חדשות מוביל בתחנה, ששירת גם הוא בה כחייל.

דקל אמר כי הוא שמח וגאה מאוד על "שדור העתיד של גלי צה"ל מוכיח עצמו ולוקח את המושכות של ניהול התחנה בתפקידים בכירים. אני בטוח ביכולותיו של ספי עובדיה להוביל את מחלקת החדשות של גלי צה"ל להישגים עיתונאים רבים בהם השגת סקופים וידיעות בלעדיות ולהמשיך את עבודתה המצוינת של גלית אלטשטיין, אשר במשך שמונה שנים מילאה את התפקיד על הצד הטוב ביותר. מרגע זה, אני וכל גלי צה"ל מתגייסים לסייע לספי להיכנס לתפקיד החדש, שהינו אחד מהמורכבים והמאתגרים בתחנה ובכלי תקשורת בישראל בכלל".

עובדיה הודה לדקל על האמון ואמר כי הוא"נרגש לקראת האתגר הגדול המונח לפתחי, להצעיד את מחלקת החדשות של גלי צה"ל לפסגות חדשות. ברצוני להודות גם לקודמתי בתפקיד גלית אלטשטיין, על שמונה שנים של עשייה אינטנסיבית וקשה וברוכה למען מחלקת החדשות ומאזיני גלי צה"ל".