רייטינג: יותר ממיליון צופים ברגע השיא של "מאסטר שף"

החג הוביל את תוכנית הבוקר של קשת לשיא - עם 10.4% רייטינג ו-263 אלף צופים

נראה שרבים מהמבלים במסיבות פורים שנערכו במוצאי שבת, מצאו את עצמם צופים ב"מאסטר שף" גם במהלך אירועי החג דרך חורי המסכה. זאת ניתן לאבחן לפי מספר הצופים שהוא רק במעט יותר נמוך מהרגיל, לעומת נתוני הצפייה במשקי הבית היהודיים, שצנחו אל מתחת לממוצע.

מהנתונים עולה, כי 949 אלף הצופים בתוכנית הריאליטי של קשת הצטופפו יחד בפחות בתים מהרגיל, 32% מהבתים ליתר דיוק. גם נתח הצפייה ירד בהתאם ל-45.3% מכלל צופי הטלוויזיה, ועדיין יותר ממיליון צופים הגיעו לרגע השיא שבו טעם השופט את המנה של המתמודדת האתיופית מסרט. סימן, כאמור, שהצופים לא נעלמו, הם רק צפו אחרת.

פורים הוביל גם את הבוקר של קשת לשיאים. התוכנית בהגשתם של גלית גוטמן ויואב לימור מגיעה ביום שישי לנתון רייטינג שיא מאז עלייתה - 10.4% צפייה, עם לא פחות מ-263 אלף צופים. באותו זמן, "הבוקר של 10" - עם מגישים מחליפים - עומד על 3.1% בלבד.

בערב שבת, עם זאת, כנראה בזכות ראיון עם שר האוצר יאיר לפיד, נוסקת "שישי" עם טלי מורנו ואלון בן דוד כמעט ל-8% צפייה, שנלקחים בעיקר מ"יומן" שעומדת על 6.2%, בעוד "אולפן שישי" סטאטית פחות או יותר, עם 17.7% צפייה לחדשות 2.

הנתון שיש לשים אליו לב במיוחד בערוץ 10 השבוע הוא "המקור", שהגיע ל-8.2%, בהתמודדות השבועית והבלתי האפשרית מול "מאסטר שף" ביום רביעי (שמשיגה נתונים גבוהים יותר מפי 4), ועדיין מדובר בנתון גבוה מהרגיל של התוכנית, עם 212 אלף צופים.

"זוג מנצח VIP" מאבדת גובה לכדי 328 אלף צופים בלבד ביום שלישי האחרון. בערוץ 10 מתנחמים בכך שבאותו זמן, "משחקי השף" של רשת עדיין לא הגיעה ל-30% צפייה. "היפה והחנון" מתחזקת מעט השבוע לכדי 17.6% צפייה ו-465 אלף צופים.

רייטניג שבועי 15/3/14
 רייטניג שבועי 15/3/14