"משה חיפש תמיד את טובת בני-הזוג שנקלעו לסכסוך, ולא את טובתו שלו"

עו"ד יוסי מנדלסון נפרד מעמיתו לתחום דיני המשפחה, עו"ד משה טיטוביץ' ז"ל

עו"ד משה טיטונוביץ, ז"ל, הלך לעולמו בשבוע שעבר אחרי מחלה קשה. טיטונוביץ למד משפטים בפקולטה למשפטים באונ' תל-אביב, והתקבל כחבר בלשכת עורכי-הדין בישראל בשנת 1976. במשך יותר מ-30 שנות עבודתו כעורך-דין הוא התמחה בדיני משפחה והמעמד האישי - לרבות סוגיות של משמורת, חטיפות קטינים, מזונות, יחסי ממון ועוד, וצבר ניסיון עשיר בתחום זה.

כבעל ניסיון עשיר בליטיגציה, בניהול משא-ומתן ובפתרון סכסוכים בהסכמים, טיטונוביץ ייצג אנשי ציבור רבים, לרבות רופאים בכירים, מנהלי בתי-חולים, בנקאים בכירים, אנשי עסקים, שחקנים וקצינים.

טיטונוביץ הותיר אחריו, אישה, שלומית, שלושה ילדים, ג'ו, דנה וטל, ושני אחים שגם הם עוסקים בעריכת-הדין - עוה"ד אמיר טיטונוביץ ודרור טיטונוביץ.

לדברי עו"ד יוסי מנדלסון, מבכירי עוה"ד בתחום דיני המשפחה בארץ, "משה טיטונוביץ היה עורך-דין וג'נטלמן אמיתי. משה היה עו"ד מהדור הישן. איש מקצוע של כבוד ושל מילה. הוא היה תמיד ענייני ומעולם לא ייצר מחלוקות שלא לצורך. משה חתר לפתרונות ולא למחלוקות. הוא היה אדם שחיפש את טובת בני-הזוג שנקלעו לסכסוך ולקשיים, ולא את טובתו שלו. היה תענוג להתמודד מולו ותענוג לעבוד איתו על תיקים. הוא ידע לטעון בכבוד".

מנדלסון מציין, כי התכונות שאפיינו את טיטונוביץ הן חשובות תמיד ובכל תחום מקצועי אבל לדבריו, "הן הופכות להיות קריטיות כשמדובר בתחום הכל-כך רגיש וחשוף של דיני משפחה, שבו האנשים עצמם נמצאים במצב אמוציונאלי קשה ולא מבוקר". לדבריו, משה תמיד ידע שבתחום דיני המשפחה, חלק מהאינטרס של הלקוח זה גם לראות את הצד השני. הוא תמיד הסתכל על השלם ועל המערכת כולה.

מנדלסון: "בתחום שלנו מאוד עוזר וראוי שיש עורך-דין מהסוג של משה - איש מקצוע שיודע להרגיע את המערכת, להקטין את האמוציות, ולפעול כדי לסיים את הסכסוך באופן הנכון ביותר. בזכות התכונות הללו, משה היה כל-כך גדול בתחום דיני המשפחה ונחשב לאחד מעורכי-הדין המובילים 'מהסוג הטוב' בתחום".