התאילנדים ימשיכו לעשות מסאז' לחשבון העו"ש של אברטון

קבוצת הפרמיירליג ומותג הבירות התאילנדי צ'אנג האריכו את ההתקשרות הפרסומית ביניהן בשלוש עונות נוספות, בהסכם שיוכל להגיע ל-16 מיליון ליש"ט

קבוצת הפרמיירליג אברטון תמשיך לקבל חסות מרכזית (פרסום על קדמת חולצות המשחק) במשך שלוש עונות נוספות ממותג הבירות התאילנדי צ'אנג (Chang). המותג מיוצר על-ידי ענקית המשקאות ThaiBev, הנסחרת בבורסה של סינגפור לפי שווי של למעלה מ-12 מיליארד דולר (אמריקאים).

באתר הרשמי של אברטון נטען כי ההסכם החדש יוכל להכניס למועדון הכדורגל מהעיר ליברפול מקסימום של 16 מיליון ליש"ט בשלוש שנים. למרות שמדובר על "חוזה הספונסרשיפ היקר בהיסטוריה של הקבוצה", הוא עדיין נמוך משמעותית מהסכמי החסות המרכזיים של יריבותיה לליגה האנגלית: ליברפול, מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, ארסנל וטוטנהאם - שכ"א מהן מכניסה מהפרמטר הזה סכום גבוה יותר מ-16 מיליון ליש"ט בשנה אחת בלבד.

הסכם החסות המרכזית המוארך, במסגרתו יטוסו לתאילנד מאמנים מהאקדמיה של אברטון על מנת להדריך שחקנים צעירים - הוא הוותיק ביותר בפרמיירליג: הקשר בין הצדדים החל כבר ב-2004.

לאחרונה דיווחה אברטון, שמדורגת במקום החמישי בפרמיירליג וחולמת על סיום במקום הרביעי שיבטיח לה העפלה למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה - על עונה ראשונה (2012/13) של רווחיות, אחרי קרוב לעשור רצוף בו רשמה הקבוצה מדי שנה הפסדים כספיים.