אלון חסן בפייסבוק: "יא חתיכת הומו אל תלכלך את הקיר"

חסן תקף את שר התחבורה בפייסבוק: "בפריימריז הקרובים בליכוד תזכרו שישראל כץ פג תוקף. מבחינתו הספירה לאחור החלה. לא מעניין אותי הנמל, רק המיפקד לליכוד" ■ אחד המגיבים העז לצאת נגד חסן - וזכה לקללות

השתלחות חריפה ויוצאת דופן של אלון חסן, יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, בשר התחבורה ישראל כץ. חסן כתב אמש (ב') בדף הפייסבוק שלו סטטוס נגד כץ וזכה לתגובות תומכות רבות שגידפו את השר. עם זאת, אחד המגיבים דווקא תמך בכץ וגינה את חסן - וזכה לתגובות חריפות במיוחד.

"בפרימריז שיבואו עלינו בליכוד בקרוב תזכרו חבריי היקרים שישראל כץ פג תוקף. נראה התוקף של מי יפוג שלי או שלו" - כך כתב חסן בדף הפייסבוק שלו, עם תמונה גדולה של כץ שעליה הכיתוב "פג תוקף" (יש לציין כי שגיאות הכתיב בסטטוס ובתגובות הן במקור). יצוין כי חסן העלה את התמונה בתגובה לתמונה שהעלה כץ בפייסבוק בה הופיע אלון חסן עם הכיתוב "פג תוקף".

הסטטוס זכה לכמעט 200 תגובות. עלי קפקזי כתב: "חסר לי עובד בשתיפת כלים במסעדה חחחח". חסן השיב לו: "גם שוטף כלים למסעדה שלי לא הייתי לוקח אותו". קפקזי ענה: "אם אתה לא מאשר אז לא נשמה".

חסן המשיך: "מי שלא עבד בחיים שלו יום אחד חוץ מלעבוד על האזרחים לא יבין לעולם מהי עבודה". קפקזי ענה לו: "צודק אח יקר".

משה עמרם כינה את שר התחבורה "כץ השמן". חסן המשיך לכתוב: "הוא צריך להבין דבר אחד מבחינתו הספירה לאחור החלה. אין לא עסק רק איתי יש לו עסק עם כל העבודה המאורגנת במדינת ישראל... ח'ברה דבר אחד מעניין אותי עכשיו לא הנמל לא כלום, רק המיפקד לליכוד".

רוני סמדג'ה השמיץ את כץ וכתב לחסן: "ליכלכת את הקיר שלך עם התמונה שלו! תוריד את הפרצוף שלו חחח". חסן ענה: "לא אני לא הוריד אותה מהקיר כולם צריכים לראות אותה עד שנוריד אותה מהחיים שלנו שיתעסק עם מטע הזיתים והחבר שלו (צ'אבי)". חסן התכוון לכלבו של כץ, צ'אבי.

בשלב מסוים החלה תפנית ב"שיחה". הגולש יונתן שפיגלמן יצא נגד חסן וכתב: "העם עומד אחורי ישראל כץ, הגיע הזמן לסיים את שלטון הפשע של הועדים שעושקים את כספי המדינה, בגלל אנשים כמוך יוקר המחיה כאן הוא מהגבוהים בעולם, אנחנו כבר מייחלים ליום שבו נראה אותך מאחורי דוכן הנאשמים".

חסן לא נשאר חייב וכתב: "בוא הנה יא חתיכת הומו אל תלכלך את הקיר".

שפיגלמן: "יש לך בעיה עם הומואים? לפחות אני לא חשוך כמוך, אני הומו גאה וממש כיף לי עם זה".

חסן: "אז אני מכיר כמה שיעשו לך טובה. אולי הבוס שלך שאתה מגן עליו לא?".

גם תומכיו של חסן תקפו בחריפות את שפיגלמן, כמו למשל אבי אלקיים שכתב: "זבל אמיתי היונתן הזה. הסירחון עובר דרך המסך".

אלון חסן / צילום מסך מהפייסבוק
 אלון חסן / צילום מסך מהפייסבוק