בכיר ברשות החברות הממשלתיות מסיים את תפקידו

אהרון גולדמן, סגן בכיר למנהל רשות החברות הממשלתיות, ניהל בשנים האחרונות את עבודת המטה של הממשלה בנוגע למו"מ בשינוי המבני בחברת החשמל

אהרון גולדמן, סגן בכיר למנהל רשות החברות הממשלתיות במשרד האוצר, הודיע למנהל הרשות אורי יוגב על סיום תפקידו לאחר שהושלמה עבודת הוועדה לרפורמה במשק החשמל ובחברת החשמל.

גולדמן ניהל בשנים האחרונות את עבודת המטה של הממשלה בנוגע למו"מ בשינוי המבני בחברת החשמל, והוביל את הצוות המקצועי בוועדת יוגב לרפורמה בחשמל בכל הנוגע לאיתנות הפיננסית של חברת החשמל ולגיבוש הסדרי הנכסים והנדל"ן של חברת החשמל, ובכל הנוגע להקמת חברת ניהול המערכת כחברה ממשלתית נפרדת מחברת החשמל.

בשנת 2012 הוביל גולדמן את הנפקת האג"ח הסחיר של חברת החשמל. בנוסף, ריכז גולדמן בעשור האחרון את עבודת רשות החברות הממשלתיות בדירקטוריונים של חברת החשמל, מקורות, רכבת ישראל, נת"ע, נתיבי ישראל, נתיבי הגז הטבעי ותש"ן.

"תרומתו הייחודית של אהרן גולדמן לאורך השנים ניכרת בהובלה של מהלכים כלכליים וחשבונאיים משמעותיים ותיאום עבודת הממשלה בנוגע לחברת החשמל", מסר יוגב. "הוא סייע רבות בדיוני הוועדה לרפורמה בחשמל, בפרט בתחומי האיתנות הפיננסית והסדרי הנכסים והנדל"ן של החברה ולניהול המו"מ עם הנהלת חברת החשמל וארגון העובדים. בנוסף, ניהל את עבודת רשות החברות בדירקטוריונים של חברות התשתית. אני מודה לגולדמן על העבודה המשותפת המצוינת ועל תרומתו הרבה לרשות החברות, אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".